کد خبر : 1585224 | 30 دی 1397 ساعت 09:32 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

ماروتا: مطمئنم ایکاردی تمدید خواهد کرد

جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینترمیلان تاکید کرد که مائورو ایکاردی، ستاره خط حمله این تیم، قراردادش را تمدید می‌کند و همچنین حضور دیگو گودین، مدافع اتلتیکو را نیز تایید کرد.

ماروتا: مطمئنم ایکاردی تمدید خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، هر چند قرارداد ایکاردی تا سال 2021 اعتبار دارد ولی بند فسخی در این قرارداد هست که تیم‌های خارجی می‌توانند با پرداخت 110 میلیون یورو در تابستان، ایکاردی را به خدمت بگیرند. ایجنت و همسر او، واندا نارا تاکید کرده که ایکاردی به تمدید قرارداد نزدیک نیست ولی ماروتا، صحبت دیگری  را مطرح کرده است.

 

 

1362930

 

 

او گفت:" شکی ندارم که مائورو ایکاردی در تیم ما می‌ماند و ما هم از عملکرد او راضی هستیم. تنها مشکل این است که قرارداد بین ما چه زمانی امضا شود."

 

قرارداد دیگو گودین در پایان فصل با اتلتیکو به پایان می‌رسد و مدافع 32 ساله می‌تواند آزادانه راهی دیگر تیم‌ها شود و ماروتا احتمال حضور او در اینتر را تایید کرد.

 

او گفت:" باید تاکید کنم که اینتر تمایل زیادی به جذب او دارد، بازیکنان زیادی هستند که به دنبال پیوستن به اینتر خواهند بود و ایجنت‌هایشان پا پیش می‌گذارند. از این بابت خوشحالیم و این یعنی ما در دنیای فوتبال یکی از نقاط مرجع هستیم."

دیدگاه‌ها