کد خبر : 1585226 | 30 دی 1397 ساعت 10:21 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

اریکسن در تاتنهام به مراتب قوی‌تر از آژاکس

رایان بابل، ملی‌پوش هلندی و ستاره باشگاه فولهام می‌گوید اصلا انتظار نداشته هم‌تیمی سابقش، کریستین اریکسن در تاتنهام موفق شود چرا که او را بازیکنی بیش از حد ظریف می‌دانسته.

اریکسن در تاتنهام به مراتب قوی‌تر از آژاکس

به گزارش "ورزش سه"، رایان بابل، ملی‌پوش هلندی و ستاره باشگاه فولهام می‌گوید به دلیل آنکه در سال 2012 به مدت یک فصل در آژاکس آمستردام، با کریستین اریکسن همبازی بوده، زمانی که متوجه می‌شود او به باشگاه تاتنهام منتقل شده است، معتقد بوده اریکسن هرگز در لیگ برتر موفق نمی‌شود چرا که او را بازیکنی بیش از حد ظریف می‌‌دانسته. اما بابل می‌گوید با ورود اریکسن به تاتنهام از تماشای بازیهای او شگفت‌زده شده است.

 

بابل که اخیراً با قراردادی که مهلتش تا پایان فصل جاری منقضی می‌شود به فولهام پیوسته میگوید به دلیل یک فصلی که در آژاکس با کریستین اریکسن همبازی بوده گمان می‌کرده او را به خوبی می‌شناسد. بابل می‌گوید اریکسن را بازیکنی تکنیکی اما بسیار ظریف می‌دانسته.

 

1374368

 

بابل که تیمش فولهام، امروز یکشنبه به مصاف تاتنهام می‌رود به روزنامه سان گفت:" من چون در سال 2012 در آژاکس یک سال کنار اریکسن بازی کرده بودم خیلی شک داشتم که او در تاتنهام و لیگ برتر موفق شود. بله شک نکنید که اریکسن از نظر تکنیکی فوق‌العاده است ولی از نظر فیزیکی، او مایل نیست در چالش‌های فیزیکی درگیر شود. به همین خاطر اولین بار که فهمیدم قصد دارد به انگلیس برود، فکرش را هم نمی‌کردم که موفق شود".

 

1374367

 

بابل در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ولی اریکسن از وقتی به تاتنهام آمده تا امروز من را شگفت‌زده کرده است. او بازیکنی بی‌نظیر است که نسبت به آن روزها در آژاکس به مراتب قوی‌تر شده و قوی‌تر بازی می‌کند".  

 

دیدگاه‌ها