کد خبر : 1585232 | 30 دی 1397 ساعت 10:37 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

عمان ناشناخته نیست مجهول است

نکیسا: شناخت ویه‌را باعث شکست سنگین ما شد

دروازه بان سابق تیم ملی ایران معتقد است عمان تیمی مجهول است و همیشه برای ایران دردسر ساز شده است.

نکیسا: شناخت ویه‌را باعث شکست سنگین ما شد

به گزارش"ورزش سه" امروز یازدهمین دیدار رودرروی ایران و عمان در ورزشگاه محمد بن زاید انجام می شود. با وجود برتری ایران در آمارها و بازی های رودررو با عمان اما دو شکست عجیب در کارنامه تیم ایران دیده می شود. نیما نکیسا دروازه بان سابق تیم ملی ایران درباره بازی امروز برابر عمان گفت:« عمان به نظر من یک تیم کاملا ناشناخته است یا بهتر است بگویم یک تیم مجهول است.»


او افزود:« همیشه ما وقتی مقابل عمان قرار گرفتیم مشکلاتی برایمان پیش آمده دست کم در زمان من که اینطوری بوده است. با این وجود فکر می کنم این تیم ملی ما، تیم قدرتمندی است و توانایی عبور از هر حریفی در جام ملت ها را دارد.»


دروازه بان تیم ایران در جام جهانی 98 فرانسه همچنین درباره اتفاقات حاشیه ای پیرامون حرف های سرمربی تیم ملی و منتقدانش گفت:« تنها می توانم بگویم که خودکرده را تدبیر نیست.»


با نیما نکیسا درباره یکی از عجیب ترین شکست های فوتبال ایران صحبت کردیم. بازی ایران برابر عمان که در آذر سال 77 در مسابقات بازی های آسیایی در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد. تیم ملی ایران در آن مسابقات با مربیگری مرحوم منصورپورحیدری به مقام قهرمانی رسید اما در برابر عمان یکی از سنگین ترین شکست هایش را تجربه کرد. در این بازی تیم ایران روی اشتباهات فردی 4 گل از عمان خورد و تنها دوبار توسط دایی و هاشمیان توانست گل بزند. نکیسا درباره آن بازی که دروازه بان تیم ملی ایران بود گفت:«یادم هست والدیر ویه را آن زمان سرمربی تیم ملی عمان بود و شناخت خیلی خوبی از تیم ملی ما داشت.»


او افزود:« البته تیم ما هم واقعا بد بازی کرد و گل های عجیب و غریبی زیاد خورد. خط دفاعی ما در این بازی خیلی بهمریخته نشان داد و من هم اشتباهاتی داشتم و آن نتیجه رقم خورد. آقای (نادر)محمدخانی هم در این روز یک گل به خودمان زد تا همه چیز تکمیل شود.»


مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال در ادامه و درباره پیش بینی اش از بازی امروز گفت:« با توجه به بازی هایی که از تیم ملی دیده ام امروز از عمان عبور خواهیم کرد و باید به فکر مراحل بعدی باشیم.»

 

دیدگاه‌ها