کد خبر : 1585243 | 30 دی 1397 ساعت 10:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

لیپی ما را به خوبی آماده کرده است؛

ژنگ ژی: با تجربه ای که داریم، تایلند را شکست می دهیم

ستاره 38 ساله تیم ملی چین معتقد است فاکتور تجربه برابر تیم ملی تایلند به کمک چینی ها خواهد آمد.

ژنگ ژی: با تجربه ای که داریم، تایلند را شکست می دهیم

به گزارش "ورزش سه"، ژنگ ژی که یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی چین با سابقه عنوان مرد سال فوتبال آسیا است، معتقد است تجربه بازیکنان چینی در مسابقات داخلی و آسیایی مختلف در رده باشگاهی به تیم ملی این کشور کمک می کند که به جمع هشت تیم برتر جام ملتهای آسیا راه یابد.

 

او درباره شرایط چین توضیح داد: هر جنبه ای برای ما مهم است. باید در بهترین وضعیت فیزیکی خود قرار داشته باشیم اما مسائل روانی هم اهمیت دارند. ما تجربه خیلی زیادی داریم. تجربه بسیار حائز اهمیت است و ما باید برای هر چیزی آماده باشیم. علاوه بر مسائل تکنیکی و تاکتیکی، مربی ما را برای این بازی از هر لحاظی آماده کرده و ما هرچه در توان داریم، خواهیم گذاشت تا بازی مقابل تایلند را ببریم.

 

ژنگ در ادامه پیرامون تقابل های قبلی چین و تایلند گفت: هیچکدام از بازی های قبلی این دو تیم، زمانی که ما در شهر العین امارات به مصاف هم می رویم، اهمیت چندانی ندارند. بازی روز یکشنبه دیدار خیلی مهمی است چرا که بازی حذفی در جام ملتهای آسیا است و نمی توان آن را با دیدار دوستانه ای که ما 5 سال پیش برگزار کردیم، مقایسه کرد.

 

او افزود: حتی بازی سال قبل هم اهمیت ندارد. این بازی در چارچوب جام ملتهای آسیا است و دوستانه نیست. ما می دانیم که الان آماده ایم و اطلاع داریم که با چه نوع تیمی روبرو می شویم.

 

ستاره 38 ساله چین در ادامه گفت: تنها 3 روز از بازی قبلی ما مقابل کره جنوبی می گذرد و آن بازی هم دشوار بود. اوضاع تیم و بازیکنان خوب است و اعتماد به نفس بالایی داریم. بسیار با انگیزه هستیم و در زمین بهترین نمایش را خواهیم داشت تا نتیجه دلخواه را به دست آوریم و به یک چهارم نهایی صعود کنیم.

 

دیدگاه‌ها