کد خبر : 1585263 | 30 دی 1397 ساعت 11:42 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

علی هاشمی دیرتر رسید، کیانوش شخصی تمرین می‌کند

غیبت غیرموجه علی‌حسینی در اردوی وزنه برداری

مربی تیم ملی وزنه برداری غیبت ملی پوش سنگین وزن را در تمرینات غیرموجه دانست.

غیبت غیرموجه علی‌حسینی در اردوی وزنه برداری

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز جمعه آغاز شده، برخی از ملی پوشان در یکی، ۲ روز اخیر در تمرینات غیبت داشتند که این موضوع شائبه هایی را به وجود آورده بود. حالا مربی تیم ملی درباره دلایل غیبت این وزنه برداران به صحبت پرداخته است.


علی جباری، مربی تیم ملی وزنه برداری درباره آغاز تمرینات ملی پوشان در کمپ تیمهای ملی، اظهار داشت: این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان برای حضور در جام بین المللی فجر و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا برگزار می شود که 17 وزنه بردار به اردو دعوت شدند که فقط سعید علی حسینی غیبتش در تمرینات غیرموجه است.


وی ادامه داد: کیانوش رستمی شخصا تمریناتش را دنبال می کند. علیرضا سلیمانی و نیما آقایی، دو ملی پوش گیلانی با اجازه آقای برخواه در این مرحله اردو حضور ندارند که البته، سلیمانی از دوم بهمن ماه در اردو حاضر خواهد شد و با سایر نفرات تمرین می کند.


مربی تیم ملی وزنه برداری همچنین عنوان کرد: علی هاشمی روز گذشته به دلیل نامساعد بودن آب و هوای ایلام با کنسلی پرواز به تهران مواجه شد. وی با تاخیر توانست به تهران برسد و در تمرین امروز صبح حاضر شد. سیدایوب موسوی نیز به دلیل شرکت در مسابقات قهرمانی کشور و با صلاحدید سرمربی تیم، بعد از این رقابتها در اردو حاضر می شود.


جباری در خصوص آمادگی برای حضور در جام فجر در اهواز خاطر نشان ساخت: نفرات دعوت شده به این مرحله از اردوها، تمریناتشان را برای حضور در این رقابتها ادامه می دهند و در نهایت هفت وزنه بردار برای شرکت در آن به اهواز اعزام خواهند شد.

 

دیدگاه‌ها