کد خبر : 1585465 | 30 دی 1397 ساعت 21:47 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرکات موثر و به موقع

شیرجه‌های طارمی مثل شیرجه‎های بیرانوند

مهاجم بوشهری تیم ملی بار دیگر با کسب یک پنالتی توانست تاثیر بسزایی در برتری یک نیمه‌ای ایران برابر عمان ایفا کند.

شیرجه‌های طارمی مثل شیرجه‎های بیرانوند

به گزارش "ورزش‌سه"،  پنالتی بر روی مهدی طارمی حسن ختامی بود که مدافعان عمان برای نیمه اول پر حادثه در نظر گرفتند. پنالتی‌ای که داور در جواب خطای پنالتی دقیقه اولی عمانی‌ها برای ایران گرفت. اما اینبار کاپیتان تیم ملی ایران نبر خلاف کانوی عمانی‌ها توانست توپ را به طور دروازه بوسه دهد و اختلاف گل میان دو تیم را به دو برابر برساند. 


مهدی طارمی که در جدال با یمن با دو گل خط و نشانی برای مدعیان آقای گلی کشیده بود در دو دیدار بعدی برابر ویتنام و عراق موفق ظاهر نشد و روز معمولی را پشت سر گذاشت. اما در دقیقه 39 بازی مدافعان عمانی با یک بی احتیاطی مچ پای طارمی را مورد هدف قرار دادند و داور مکزیکی دیدار با سرنگونی این مهاجم خطای پنالتی را به نفع ایران اعلام کرد. 


مهاجم بوشهری تیم الغرافه قطر که بعد از سردار آزمون یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم ملی محسوب می‌شود در انتهای نیمه اول هم یک موقعیت استثنایی برای ثبت گل سوم به دست آورد که آن را با بی دقتی به اوت فرستاد و فرصت خود برای سه گله شدن در جام ملت‌های آسیا را سوزاند. بی شک زوج او و سردار آزمون در خط حمله تیم ملی توانایی باز کردن هر خط دفاع و دروازه‎ای را دارد و می‌توان با اتکا بر این دو به طلسم 45 ساله قهرمانی پایان داد.

دیدگاه‌ها