کد خبر : 1585484 | 30 دی 1397 ساعت 22:42 | 200K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داشتیم نیمه نخست صفر صفر شود

وربیک: ایران یک تیم تمام عیار است

سرمربی هلندی تیم ملی عمان معتقد است ایران یک تیم تمام عیار است که خوب می‌جنگد.

وربیک: ایران یک تیم تمام عیار است

به گزارش "ورزش‌سه"،  پیم وربیک سرمربی هلندی تیم ملی عمان بعد از شکست برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا گفت:  


فکر می کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند. اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه بود. ایران یک تیم تمام عیار است و آن‌ها خیلی خوب می جنگند. بسیار خوب حریف را تحت فشار قرار می دادند و توانستند خیلی خوب بازی کنند. اگر ما می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم یا صفر صفر به رختکن برویم اتفاقات خوبی می افتاد. 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان افزود: 


شانس آن‌ها برای برد بیشتر بود و ما به ایران تبریک می گویم. ما باختیم و من اینجا هستم تا بگویم دوباره شروع خواهیم کرد. اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه بود و باید به هواداران ایران هم تبریک بگویم. ایران تیم بهتری بود. بازیکنان خیلی خوب و مربی ممتازی دارند و باید به آنها تبریک بگویم.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه بسیاری از مردم ایران و ژاپن را شانس اصلی قهرمانی می دانند . دیدگاه شما در این باره چیست، گفت: ژاپن سازمان بسیار خوبی و تیم عالی دارد. ایران هم تیم قدرتمند و بسیار خوبی دارد که می توانند برای خلاقیت بجنگند و به موفقیت برسند. دو تیم شانس های زیادی برای موفقیت دارند. 

 

وربیک درباره ماندن خود در عمان اظهار داشت: 


پلان من ماندن در این تیم است. مدت زیادی نیست به این تیم آمده ام و می خواهیم پس از اینکه به این کشور آمده ام کار را به خوبی جلو ببریم. مردم عمان عاشق فوتبال هستند و باید یکی از بهترین لیگ ها را در این کشور ایجاد کنیم. من به آینده تیم عمان خیلی امیدوارم هستم. ایران تیمی با هشتاد میلیون جمعیت است و طبیعی است توانایی های فردی بیشتری داشته باشد. عمان نسبت به این کشور کوچک تر است اما بسیار زیباست و مردمی دارد که عاشق فوتبال هستند.

 

وی درباره عدم استفاده از برخی بازیکنان در ترکیب تیمش گفت: 


باید بگویم بازیکنی مثل محسن القصانی اگر در زدن ضربات نهایی مشکل داشت بخشی از فوتبالش است. این بازیکن بخشی ازاستراتژی ما بود. باید بگویم من برای آینده تیمم خیلی شانس قائلم و قطعا پیشرفت هایی خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها