کد خبر : 1585569 | 01 بهمن 1397 ساعت 10:58 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت سهمگین باتجربه‌های لیگ برتری در دسته پایین تر

۶ تیم اول جدول لیگ دسته یک با هدایت ۶ سرمربی باتجربه که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند اداره می‌شوند.

رقابت سهمگین باتجربه‌های لیگ برتری در دسته پایین تر

به گزارش ورزش سه ، در این فصل دو تیم صبای قم و نفت تهران از جدول لیگ یک کنار گذاشته شدند و رقابت‌های لیگ یک به جای ۱۸ تیم با ۱۶ تیم در حال برگزاری است اما رقابت در صدر جدول داغتر از همیشه است. حداقل ۶ تیم اول جدول لیگ یک شانس صعود به لیگ برتر را دارند.


با نگاهی به این ۶ تیم متوجه می‌شویم مربیان باتجربه که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند، توانسته‌اند بالاتر از مربیان جوانتر در جدول لیگ قرار بگیرند. البته این رقابت هیجان‌انگیز برای رسیدن ۲ تیم به لیگ برتر تا اواخر اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت. یکی از فاکتورهای موفقیت در لیگ یک داشتن مربی باتجربه و بادانش و کاربلد است.


*در تیم صدرنشین گل‌گهر سیرجان، وینکو بگوویچ حضور دارد که سابقه سرمربیگری تیم‌هایی مثل پرسپولیس را در کارنامه دارد و البته فارسی را خوب و روان صحبت می‌کند.


*هدایت تیم سرخ‌پوشان پاکدشت به عهده فرهاد کاظمی است که تیم‌های زیادی در لیگ برتر داشت و با سپاهان به قهرمانی رسید.

 

*مس کرمان با نادر دست‌نشان کار را دنبال می‌کند که او هم هدایت این تیم را قبلا در لیگ برتر به عهده داشته.


*شاهین شهرداری بوشهر با محمود فکری امید زیادی به لیگ برتری شدن دارد. البته فکری در لیگ برتر سرمربیگری نکرد اما سابقه زیادی به‌عنوان بازیکن دارد. فکری فصل گذشته هم نفت مسجدسلیمان را به لیگ برتر آورد.


*در آلومینیوم اراک شاهد حضور فراز کمالوند هستیم که در تراکتور، صنعت‌نفت آبادان، گسترش فولاد تبریز و... سرمربیگری کرد.


*اکسین البرز هم با مجتبی حسینی امیدوار به صعود است. حسینی هم در ذوب‌آهن سرمربیگری کرد.


البته سرمربیان دیگری که سابقه حضور در لیگ برتر داشتند هم در این فصل لیگ یک مشغول به کار هستند اما آنها فعلا چندان موفق نشان نداند. از جمله آنها می‌توان به اکبر میثاقیان اشاره کرد که قرار بود تیم کارون اروند خرمشهر را به لیگ برتر بیاورد اما به دلیل نتایج نه چندان خوب، از این تیم کنار گذاشته شد.

دیدگاه‌ها