کد خبر : 1585585 | 01 بهمن 1397 ساعت 11:31 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

رامین؛ آقای ارسال تیم ملی در جام ملت‌ها(عکس)

بعد از دو بازی نیمکت نشینی به ترکیب اصلی برگشت تا نقشی مهم در صعود ایران به یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا داشته باشد.

رامین؛ آقای ارسال تیم ملی در جام ملت‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف دو بازی گذشته برابر ویتنام و عراق این بار کارلوس کی روش از رامین رضائیان به جای وریا غفوری در نقش مدافع راست بهره برد تا هم توازن را رعایت کند هم از خستگی ناشی از بازی های فشرده روی این دو مهره بکاهد.


مربی پرتغالی که روی مدافعان کناری در این جام حساب ویژه ای باز کرده است در حالی رامین را به ترکیب بازگرداند که توانایی های منحصر به فرد این مدافع فیزیکی و سرعتی در مصاف با عمان به کار ایران آمد. رامین در جناح راست در کنار علی جهانبخش و اشکان مثلثی ویرانگر تشکیل دادند تا نقطه قوت تیم ملی در مصاف با حریف لقب بگیرد.


سوای از همکاری های جالب توجه رضائیان با دو ضلع مثلث جناح راست، فرارها و پوشش خوب این بازیکن در این منطقه از زمین آن هم مقابل بازیکنان رونده عمانی که برنامه زیادی برای ارسال از کناره ها داشتند حسابی به داد کی روش و ایران رسید ضمن این که مهاجمان تیم ملی هم بار دیگر از توانایی بالای ارسال های دقیق رضائیان در محوطه جریمه بهره بردند.


گل دوم ایران که روی پنالتی به دست آمد استارتش از رامین خورد و به طارمی ختم شد تا خیال تیم ملی از صعود در همان نیمه نخست آسوده شود. رامین رضائیان حالا در اردوی ایران با آمارهایی که در ارسال از کناره ها به ثبت رسانده به آقای ارسال مشهور شده و مطمئنا در بازی های آتی هم کی روش روی توانایی های او حساب بیشتری باز خواهد کرد.

 

 

 

 


 

دیدگاه‌ها