کد خبر : 1585717 | 01 بهمن 1397 ساعت 18:42 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

زوج طلایی؛ سه بازی برای کفش و جام و توپ طلا!

سردار آزمون و مهدی طارمی همچنان زوج طلایی و مورد اعتماد کارلوس کی روش برای باز کردن دروازه حریفان آسیایی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ناکام ماندن سردار آزمون و مهدی طارمی در گلزنی مقابل عمان برخی انتقادات را به همراه داشته؛ اما آنها همچنان امیدهای اول ایران برای باز کردن قفل دروازه حریفان خواهند بود.
از همان بازی اول مقابل یمن که با پیروزی پرگل ایران همراه بود، هماهنگی در خط حمله ایران بین سردار آزمون و مهدی طارمی موج می زد. این هماهنگی تا پایان بازی دوم مقابل ویتنام 3 گل برای سردار و 2 گل برای طارمی را در پی داشت تا آنها سهم بزرگی از گل های ایران در مرحله گروهی را به خود اختصاص دهند.


حتی صحنه ای در بازی یمن که سردار با از خود گذشتگی قصد داشت طارمی را در موقعیت گل قرار دهد و خودش به سمت دروازه شوت نزد، مورد توجه رسانه ها قرار گرفت و نشان داد رفاقت این 2 مهاجم در زمین هم معنا می‌شود.


درخشش این زوج طلایی آنها را مورد توجه رسانه های خارجی هم قرار داد و خیلی ها از آزمون و طارمی به عنوان کاندیدای توپ طلا و حتی آقای گلی نام بردند؛ اما ناکامی در گلزنی در 2 بازی اخیر شاید آنها را کمی از معز علی، ستاره تیم ملی قطر با 7 گل در صدر جدول گلزنان دور کرده باشد.

 

1375033

 

1375034

 

1375035


شب گذشته برابر عمان بازهم این هماهنگی بین سردار و طارمی شکل گرفت و موقعیت های زیادی را هم برای این 2 مهاجم به وجود آورد، اما بی دقتی و تا حدودی هم بدشانسی مانع از گلزنی زوج طلایی خط حمله ایران شد.


با این حال به نظر می رسد همچنان کی روش اعتقاد خود را به زوج خود حفظ کند و آنها برابر چین هم امیدهای اول گلزنی ایران باشند. 2 مهاجمی که هم درون و هم بیرون مستطیل سبز کاملا با یکدیگر هماهنگ و نزدیک هستند و شاید اشتباه نباشد اگر بگوییم چشم بسته هم یکدیگر را پیدا می کنند.


در مسیری که یوزهای ایرانی برای رسیدن به فینال و در نهایت شکستن طلسم 43 قهرمانی قرار گرفته، بدون شک مهدی طارمی و سردار آزمون نقش کلیدی خواهند داشت. 2 مهاجمی که با درخشش خود نه تنها می توانند در جوانی افتخار بزرگ بالا بردن جام قهرمانی قاره کهن را بچشند؛ بلکه شاید به سوی گرفتن کفش و توپ طلای جام هفدهم هم گام بردارند.

دیدگاه‌ها