کد خبر : 1585751 | 01 بهمن 1397 ساعت 20:16 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

در آخرین تمرین کره قبل از بازی بحرین چه گذشت؟

پائولو بنتو، سرمربی تیم کره جنوبی پیش از دیدار با بحرین، برای آخرین بار تاکتیک‌ها را با شاگردانش مرور کرد.

در آخرین تمرین کره قبل از بازی بحرین چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، در صورت پیروزی کره جنوبی مقابل بحرین، آنها با برنده دیدار قطر- عراق روبرو خواهند شد اما بنتو و شاگردانش کار سختی برای بازی بعدی پیش رو خواهند داشت.

 

کی سونگ یونگ، کاپیتان کره که از لحاظ روحی و روانی کمک بسیاری به تیم می‌کند، به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهد داشت. لی جا سئونگ، ستاره کره در این رقابت ها نیز دچار مصدومیت شده و این به سرمربی تیم بستگی دارد که او در دور بعدی بازی ها حضور داشته باشد یا نه. هوانگ نو جو، دیگر بازیکن کره، معتقد است که دلایل بسیاری برای انگیزه تیم در کسب پیروزی مقابل بحرین وجود دارد.

 

 

1375087

 

 

بنتو اجازه حضور خبرنگاران در تمرینات تیمش را نداد و خبرنگاران، تنها به مدت 15 دقیقه، در ابتدای تمرینات حق حضور در زمین تمرین را داشتند. در حقیقت سرمربی پرتغالی تمایلی ندارد که تاکتیک‌های تیمش برای بازی فردا لو برود. بازیکنان تمرینات سبکی انجام دادند و در هنگام انجام تمرینات اصلی، خبرنگاران به بیرون هدایت شدند.

 

اما بدترین خبر برای بنتو، مصدومیت کی سونگ یونگ بود که روز گذشته مجبور شد اردوی این تیم را به مقصد انگلیس ترک کند. او دچار مصدومیت شده و پس از صحبت‌هایی که با فدراسیون کره جنوبی انجام شد، توافق بر این شد که او برای ادامه درمان به نیوکاسل بازگردد.

 

1375086

 

 

یکی از مسئولین فدراسیون کره در این رابطه گفت:" کی سونگ یونگ به اتاق بازیکنان رفت و یک به یک با آنها خداحافظی کرد. بازیکنان تا قبل از این اتفاق، در جریان موضوع نبودند و صحبت‌ها و بحث‌های زیادی در این رابطه شکل گرفت. جدایی او تاثیر زیادی روی تیم ما خواهد گذاشت."

 

دیدگاه‌ها