کد خبر : 1585985 | 02 بهمن 1397 ساعت 19:40 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز ستاره سیتی به تمدید قرارداد

برناردو سیلوا، هافبک پرتغالی و جوان منچسترسیتی، علاقمند به تمدید قرارداد با این تیم است.

چراغ سبز ستاره سیتی به تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا که تابستان سال قبل و از موناکو راهی منچسترسیتی شد، طی ماه های اخیر نقش موثری در موفقیت های تیم پپ گواردیولا ایفا کرده و حالا به دنبال رسیدن به اهداف بزرگی در این تیم است.

 

1326627

 

برناردو سیلوا گفت: "یک سال و نیم از قرارداد من با سیتی مانده و شرایط خوبی دارم اما اگر مسئولان این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد باشند من تمایل به انجام این کار دارم. با نگاه به آینده معتقدم اگر در کنار هم باشیم می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و من اینجا بسیار خوشحال بوده و می خواهم در ترکیب سیتی باقی بمانم.

 

هدف ما این است که شرایط فعلی را حفظ کرده و سال به سال در رقابت های مختلف قهرمان شویم. ما هنوز در ابتدای راه هستیم و می دانیم که شرایط بسیار دشوار است اما مابرای رسیدن به موفقیت تلاش خواهیم کرد. ما ترکیبی جوان متشکل از بازیکنان باکیفیت داریم و سعی می کنیم در تمامی جام های پیش رو موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم.

 

وقتی که جوان بودم هرگز تصور نمی کردم که من در 24 سالگی در لیگ های پرتغال، فرانسه، انگلیس و برای تیم ملی بازی کنم و از چنین دستاوردهایی خوشحال هستم و می خواهم به اهداف جدیدم برسم."

دیدگاه‌ها