کد خبر : 1586090 | 03 بهمن 1397 ساعت 10:57 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناظمی: سلطانی‌فر با ورزشکاران صمیمی است

ماجرای شوخی جنجالی وزیر با لباس شمشیربازی!

بعد از انتقاداتی که نسبت به وزیر به خاطر «گونی» خطاب کردن لباس ملی پوش شمشیربازی مطرح شد، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش به این ماجرا واکنش نشان داد.

ماجرای شوخی جنجالی وزیر با لباس شمشیربازی!

 

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل با حضور برخی از قهرمانان رشته های مختلف مراسم اهدای مدال، جام و برخی از یادبودهای ورزشکاران به موزه ورزش ایران در کمیته ملی المپیک برگزار شد.


در این مراسم که سلطانی فر و صالحی امیری حاضر بودند، بهداد سلیمی مدال جهانی، احسان حدادی لباس خود در بازی های آسیایی، آرش میراسماعیلی جام قهرمانی مسابقات تفلیس و مجتبی عابدینی لباس شمشیربازی خود در المپیک ریو را به موزه ورزش اهدا کردند.


اما ویدیویی که از این مراسم منتشر شد، جنجال هایی را به وجود آورد. وزیر ورزش هنگام گرفتن لباس شمشیربازی از مجتبی عابدینی به شوخی به او می گوید: «گونی با خودت آوردی!»


این جمله که با لحنی طنز از سوی سلطانی فر بیان شده واکنش هایی را در پی داشت و انتقاداتی نسبت به وزیر ورزش صورت گرفت که چرا لباس یک ورزشکار که برایش خیلی با ارزش بوده را به این شکل خطاب کرده است.


در نهایت امروز مازیار ناظمی، مدیرروابط عمومی وزارت ورزش مجبور به واکنش شد و به مهر گفت: «کسانی که در مراسم حضور داشتند متوجه بودند که فضا یک فضای صمیمی و شوخ طبعی بود. وزیر ورزش دوستی زیادی با قهرمانان دارد و در موارد مختلف با آنها شوخی کرده و سر به سرشان می گذارد به خصوص که ملاقات های خصوصی زیادی میان وزیر و قهرمانان انجام می شود. نگاه وزیر ورزش به ورزشکاران و به خصوص امثال مجتبی عابدینی که قهرمانی های متعدد دارند، کاملا حمایتی است. چنین شوخی هایی هم به خاطر صمیمت میان آنها است.»


البته این ملی پوش شمشیربازی هم واکنش خاصی به این ماجرا نداشته و احتمالا از نیت وزیر ورزش مبنی بر شوخی کردن با او آگاه بوده است.

دیدگاه‌ها