کد خبر : 1586116 | 03 بهمن 1397 ساعت 11:39 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی اونای و مسوت در زمین پینت‌بال؟

بازیکنان آرسنال که روز جمعه در مرحله چهارم جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت، در روند آماده‌سازی تیم برای این بازی به زمین پینت‌بال رفته و بازی کردند. اما عکسی که در پایان پینت بال آرسنالی ها منتشر شد، خبرساز شده است.

آشتی اونای و مسوت در زمین پینت‌بال؟

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال روز جمعه در مرحله چهارم جام اتحادیه به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت. شاگردان اونای امری که در دوران کریسمس عملکرد چندان خوبی نداشتند، در مقابل برایتون امتیاز از دست دادند و در مقابل لیورپول و وستهام شکست خوردند، به ابتکار کادر فنی، برای افزایش روحیه خود پیش از بازی بزرگ مقابل منچستریونایتد به زمین پینت‌بال رفتند.

 

1375569

 

با اینحال به نظر می‌رسد پیروزی روز شنبه مقابل چلسی، روحیه آرسنالی‌ها را بالا برده و باعث شده بازیکنان این تیم نمایش‌های ضعیف خود در بازی‌های قبلی را به فراموشی بسپارند. این روحیه بالای بازیکنان آرسنال در جریان بازی پینت‌بال آنها مشخص بود و به چشم می‌آمد.

 

1375570

 

اونای امری، سرمربی آرسنال، بعد از حضور بازیکنان و کادر فنی این تیم در زمین پینت‌بال، با انتشار پستی در توییتر خود، عکس دسته‌جمعی بازیکنان و کادر فنی آرسنال را منتشر کرد و نوشت:" ما دیروز هفته را به شکلی متفاوت شروع کردیم ... تیم‌سازی عالی ... ما آرسنال هستیم".

اما رسانه‌ها و هواداران آرسنال با بررسی دقیق‌تر عکس منتشرشده از طرف امری متوجه شدند او و مسوت اوزیل در این عکس، کنار هم نشسته‌اند. درحالیکه شایعات درباره اختلاف بین این دو روزهای متوالی است در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شود، خیلی‌ها انتشار این عکس را به مثابه اعلام وجود رابطه خوب و نزدیک بین امری و اوزیل و تکذیبیه‌ای بر شایعات، تفسیر کردند.

 

1375568

 

 

 

دیدگاه‌ها