کد خبر : 1586205 | 03 بهمن 1397 ساعت 17:06 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

جیانو: رایان استرالیا را به یک چهارم برد

آپوستولیس جیانو ستاره تیم استرالیا می گوید متیو رایان یک دروازه بان شگفت انگیز است و این که الان استرالیا در یک چهارم حضور دارد، به خاطر حضور او است.

جیانو: رایان استرالیا را به یک چهارم برد

به گزارش "ورزش سه"،  آپوستولیس جیانو بازیکن دو ملیتی تیم ملی استرالیا که در یونان به دنیا آمده، در نیمه دوم بازی با ازبکستان به زمین آمد و نمایش بسیار خوبی را از خود نشان داد. پس از بازی او در خصوص ضربات پنالتی گفت: ما در دو جلسه تمرینی آخر پنالتی را تمرین کرده بودیم و آماده آن بودیم. ما آن را پشت سر گذاشته ایم و به آینده فکر می کنیم.

 

جیانو درباره عملکرد مت رایان نیز اظهار داشت: او باورنکردنی و شگفت انگیز است. به خاطر عملکرد رایان به یک چهارم رسیده ایم، وی نقش مهمی را در تیم ایفا می کند، زمانی که به او نیاز داشتیم بهترین نمایش را از خود نشان داد.

 

مهاجم تیم آاک لارناکا درباره پنالتی خودش گفت: آن لحظه برایم آسان نبود اما خوشحالم پنالتی ام گل شد و با همین ضربه به یک چهارم رسیدیم. آن شب، شب بزرگی بود اما حالا باید برای جدال با امارات ریکاوری کنیم.

 

 آپوستولیس جیانو در پایان اظهار داشت: خیلی چیز خوبی است که اینجا هستیم و در هشت تیم حضور داریم. می خواهیم آماده بازی با امارات شویم و تمرکز کنیم تا این تیم را شکست دهیم.

 

دیدگاه‌ها