کد خبر : 1586811 | 06 بهمن 1397 ساعت 01:27 | 67.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال 1-3 منچستریونایتد: این شیاطین توقف ناپذیر

منچستریونایتد با پیروزی 3-1 مقابل آرسنال، به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد.

آرسنال 1-3 منچستریونایتد: این شیاطین توقف ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که از زمان حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت این تیم روی دور پیروزی قرار گرفته، امشب در امیریتس هم نمایش خوبی داشت و در نهایت توانست آرسنال را با یک نتیجه خوب شکست دهد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود. در دقیقه 20 سوکراتیس مصدوم شد و اونای امری مجبور شد اولین تعویض اش را انجام بدهد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد و سرانجام در دقیقه 31، منچستریونایتد به گل اول بازی رسید. پاس در عمق عالی از روملو لوکاکو، الکسیس سانچس را با پتر چک تک به تک کرد و او هم بعد از پشت سر گذاشتن دروازه بان توپچی ها، با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1376419

 

آرسنالی ها هنوز از شوک این گل خارج نشده بودند که در دقیقه 33، گل دوم را دریافت کردند. این بار هم لوکاکو بود که با یک فرار عالی و پاس دقیق، جسی لینگارد را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم با یک ضربه بغل پای حساب شده، اختلاف را به دو گل افزایش داد.

 

1376418

 

آرسنالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 43 یکی از گل های خورده را جبران کردند. حرکت خوب آرون رمزی و پاس در عرض او، با دخالت الکساندر لاکازت به پیر امریک اوبامیانگ رسید و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

 

1376416

 

بازیکنان آرسنال تلاش کردند تا در همان نیمه اول به گل تساوی برسند اما در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و منچستریونایتد با برتری 2-1 به رختکن رفت.

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و نزدیک بود که خیلی زود به گل دوم برسد اما واکنش عالی سرخیو رومرو، مانع از باز شدن دروازه منچستریونایتد روی ضربه سر آرون رمزی شد.

در ادامه بازیکنان منچستریونایتد هم پیش کشیدند اما باز هم این آرسنالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقیقه 64، لورن کوشیلنی هم مصدوم شد و امری مجبور شد دومین تعویض اجباری اش را هم انجام بدهد. حملات توپچی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع منسجم منچستریونایتد، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد.

در مقابل، این منچستریونایتد بود که در دقیقه 82 به گل سوم رسید. روی یک ضدحمله خطرناک، پوگبا توپ را از زمین خودی تا پشت محوطه جریمه آرسنال پیش برد و در نهایت با یک شوت محکم، دروازه را هدف قرار داد. پتر چک توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی مقابل آنتونی مارسیال قرار گرفت و او هم با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 3-1 کرد.

 

1376417

 

در دقایق باقی مانده آرسنالی ها تلاش زیادی کردند تا گل های خورده را جبران کنند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری منچستریونایتد و حذف آرسنال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها