کد خبر : 1587577 | 08 بهمن 1397 ساعت 23:50 | 292.2K بازدید | 0 دیدگاه

همسایگی تصادفی با ابراهیم شکوری؛

هروه رنار در هزاع بن زاید چه می‌کرد؟

هروه رنار سرمربی سابق تیم ملی مراکش شب گذشته دیدار ایران مقابل ژاپن را از نزدیک تماشا کرد.

هروه رنار در هزاع بن زاید چه می‌کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، رنار که سفری ناگهانی به دبی داشته روز گذشته مسابقه ایران مقابل ژاپن را از VIP ورزشگاه هزاع بن زاید تماشا کرد. این در حالی بود که ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و امیررضا خادم قهرمان سابق کشتی و از مدیران وزارت ورزش به طور تصادفی کنار او جای گرفته بودند.

 

رنار که پیش از مسابقه برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرده بود، در جام جهانی سرمربی تیم ملی مراکش بود که در این تورنمنت بازی های بسیار خوبی را نشان داد اما تیم ملی مراکش با بدشانسی از دور رقابت ها کنار رفت. او که در رویارویی مستقیم از کارلوس کی‌روش شکست خورده بود، با حضور در ورزشگاه العین توجه خبرنگاران اماراتی و همچنین خبرنگاران ایرانی را به خود جلب کرده بود.

 

اماراتی ها عقیده داشتند که او برای اعلام آمادگی برای پذیرش مربیگری العین و جانشینی زوران مامیچ به العین سفر کرده اما با انتشار این عکس در شبکه های اجتماعی بحث حضور او در تیم ملی ایران داغ شده است.

 

در عین حال باید به این نکته توجه داشت تنها سرمربی حاضر در هزاع بن زاید نبود و به جز او ژوزه پسیرو سرمربی سابق تیم ملی عربستان و هموطن کارلوس کی‌روش نیز در ورزشگاه حضور داشت.

 

رنار که پس از جام جهانی قرارداد ۴ ساله با مراکش امضا کرد، مراکشی ها امیدوارند او را در جام ملت های کامرون و جام جهانی قطر روی نیمکت خود داشته باشند.

 

در نهایت حضور رنار چه از جنبه باشگاهی و چه از جنبه ملی برای خبرنگاران حاضر در ورزشگاه هزاع بن زاید یک خبر مهم تلقی می‌شد، اگرچه ممکن است حضور ۹۰ دقیقه ای در ورزشگاه هزاع بن زاید منجر به هیچ توافقی نشود.

 

دیدگاه‌ها