کد خبر : 1587889 | 10 بهمن 1397 ساعت 11:34 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان، شعبه دوم تراکتورسازی در اصفهان!

با جذب محمدرضا مهدی زاده تعداد تراکتوری های سابق تیم سپاهان به عدد 7 رسید!

سپاهان، شعبه دوم تراکتورسازی در اصفهان!

به گزارش "ورزش‌سه"، امیر قلعه نویی در فصل جاری لیگ برتر تیمی مقتدر را در اندازه قهرمانی بسته و امیدوار است با جذب ستاره های پرتعداد بتواند سومین جام قهرمانی را با زردپوشان اصفهانی در آغوش بگیرد. قلعه نویی که سابقه دو دوره سرمربیگری در تراکتورسازی را دارد، حالا در سپاهان هم از حضور نفرات سابق تراکتور بهره می گیرد.


سپاهان دیروز محمدرضا مهدی زاده مدافع بلندقامت تراکتورسازی را در ازای آزاد کردن ساسان انصاری به خدمت گرفت و این مدافع 24 ساله هفتمین بازیکن سابق تراکتورسازی است که امسال در سپاهان توپ خواهد زد.


روزی که قلعه نویی هدایت سپاهان را برعهده گرفت، سعید آقایی در این تیم حضور داشت و بار دیگر شاگرد قلعه نویی شد. از این رو سپاهانی ها در ابتدای فصل محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی و خالد شفیعی که سابقه بازی در تراکتور را داشتند به خدمت گرفتند. همچنین در نقل و انتقالات نیم فصل هم محمد ابراهیمی، محمد مسلمی پور و محمدرضا مهدی زاده به عضویت سپاهان درآمدند تا تعداد تراکتوری های سابق در سپاهان به 7 بازیکن برسد.


گفتنی است؛ مهدی زاده کشف امیر قلعه نویی در تراکتورسازی است و اولین بار توسط این مربی به تبریز برده شد. حالا در سپاهان او بار دیگر شاگرد ژنرال شده است.

 

دیدگاه‌ها