کد خبر : 1588001 | 10 بهمن 1397 ساعت 17:59 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

امین احمدیان از حضور در 2 مسابقه بین‌المللی بازماند

کوبیدن راکت؛ دلیل اخراج ملی‌پوش پینگ‌پنگ!

ملی پوش تنیس روی میز ایران به دلیل کوبیدن راکت روی میز از ترکیب تیم اعزامی به 2 تور جهانی کنار رفت.

کوبیدن راکت؛ دلیل اخراج ملی‌پوش پینگ‌پنگ!

به گزارش "ورزش سه"، در حاشیه دور پنجم تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان، طی گزارش سرداور و کمیته مسابقات و با تایید ریاست فدراسیون ، امین احمدیان به دلیل رفتار ناشایست از تورهای جهانی قطر و عمان بازماند .


محمود نظری دبیر فدراسیون تنیس روی میز در این مورد توضیح داد  و گفت: امین احمدیان برترین ورزشکار جوان کشور در سال های اخیر که سابقه حضور در المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و کسب مدال برنز تیمی جوانان آسیا را با خود یدک می کشد ، به دلیل حرکت ناشایست پس از باخت در مرحله یک شانزدهم دور پنجم تور ایرانی بزرگسالان و کوبیدن راکت به زمین بازی ، به دلیل لزوم حفظ فضای اخلاقی در ادامه‌ مسابقات اخیر ، از حضور در تورهای جهانی بزرگسالان قطر و عمان جا ماند تا پرونده این ورزشکار در کمیته‌ انضباطی مورد بررسی نهایی قرار بگیرد.


دبیر فدراسیون افزود: مهرداد علی قارداشی ریاست فدراسیون به‌ استناد گزارش واصله و سوابق قبلی این ورزشکار و آثار سو اینگونه اقدامات از طرف ورزشکارانی که الگوی های کاملا مشخص دیگر مستعدین‌ فعال در جامعه ورزشی می باشند ، دستور حذف این ورزشکار را از از تورهای جهانی قطر و عمان صادر کرد.


محمود نظری ادامه داد: ریاست فدراسیون تنیس روی میز همواره بر اخلاق مداری و حفظ فضای پهلوانی و رعایت قوانین و مقررات در ورزش و تحمل شکست و احترام به‌  توانمندی رقبا خصوصا در بین نسل جوان تاکید فراوان داشته اند. امین احمدیان پیش از این در چند مرحله و آخرین بار قبل از اعزام به مسابقات جهانی جوانان مورد بخشش قرار گرفته بود.


دبیر فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد : با دستور صریح مهرداد علی قارداشی ، اولویت فدراسیون رعایت موارد اخلاقی و سپس قهرمانی در میادین می باشد و در این نمونه موارد ضمن تذکر و بخشش ،  با چنین رفتاری آن هم در مقابل دوربین های تلویزیونی که آثار سوء آن چند برابر می باشد ، به شدت برخورد خواهد شد.

دیدگاه‌ها