کد خبر : 1588131 | 11 بهمن 1397 ساعت 11:23 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ملی‎پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی

تیم ملی تنیس روی میز با ترکیب چهار نفره در هر یک از بخش مردان و زنان در تورهای جهانی پلاتینیوم قطر و چلنج پلاس عمان شرکت می‎کند.

اعزام ملی‎پوشان تنیس روی میز به تورهای جهانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با درخواست مربیان‌ تیم‌ های ملی و اعلام نظر مدیر تیم های ملی به منظور ارتقای رنکینگ جهانی در سال منتهی به‌ المپیک ۲۰۲۰ و آمادگی حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ بوداپست، ۸ ورزشکار برتر مرد و زن بزرگسال به تورهای جهانی پلاتینیوم قطر و چلنج پلاس عمان اعزام‌ می شوند.‌

 

نوشاد عالمیان، نیما عالمیان و امیر حسین هدایی در بخش مردان همراه با ندا شهسواری، مهشید اشتری، پریناز حاجیلو و ملیکا کرمی در بخش بانوان نفرات اعزامی به قطر و عمان هستند. ضمن اینکه نفر چهارم بخش مردان پس از پایان تور ایرانی و معرفی نفر چهارم تیم‌ ملی مشخص می شود.‌

 

مسابقات چلنج پلاس عمان از ۲۹ اسفند آغاز شده و تا ۴ فروردین ادامه خواهد داشت. مسابقات پلاتینیوم قطر هم طی روزهای ۶ تا ۱۱ فروردین ماه برگزار می شود. همچنین قرار است نیما عالمیان و مهشید اشتری در رقابت های کاپ آسیا شرکت کنند که طی روزهای ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه در ژاپن برگزار خواهد شد. 

 

تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان آماده می شود که اول تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها