کد خبر : 1588260 | 11 بهمن 1397 ساعت 19:38 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار سرمربی ژاپن؛ قطر را دست کم نگیرید!

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی ژاپن از بازیکنانش خواست از همه توانایی های خود برای کسب پیروزی در بازی فینال برابر قطر استفاده کنند.

هشدار سرمربی ژاپن؛ قطر را دست کم نگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن فردا برای کسب پنجمین عنوان قهرمانی خود در جام ملت های آسیا باید در کشور امارات به مصاف تیم ملی قطر برود و موریاسو امیدوار است بازیکنانش بدون دست کم گرفتن حریف خود در بازی فردا، از تمام تلاش خود برای پیروزی در این دیدار بهره گیرند.

 

1378024

 

تیم ملی ژاپن بعد از پیروزی های ناپلئونی در مراحل اولیه حذفی، در نیمه نهایی موفق شد با 3 گل تیم ملی ایران را مغلوب کند اما از آن سو تیم ملی قطر با اقتدار تمام و بدون دریافت حتی یک گل خورده راهی دیدار فینال شده است.

 

موریاسو گفت: "نباید تیم ملی قطر را دست کم بگیریم. شما باید به حریف خود احترام گذاشته، آنها را درک کنید و از همه داشته های خود در این دیدار استفاده کنید. من از بازیکنانم می خواهم در این مرحله همه چیز را در مسیر درست قرار داده و از توانایی های خود استفاده کنند.

 

قطر تیمی بسیار قدرتمند است اما ما نیز در مسیر رسیدن به فینال با اعتماد به نفس بوده ایم و بازیکنان ما توانایی انطباق با شرایط و مهیا کردن آن را داشته و از استقامت خوبی برخوردارند."

دیدگاه‌ها