کد خبر : 1588264 | 11 بهمن 1397 ساعت 19:54 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه های قطر؛ این مهم ترین دیدار تاریخ فوتبال ماست

فلیکس سانچز، سرمربی تیم ملی قطر، معتقد است قهرمانی در جام ملت ها بزرگترین دستاورد قطر در فوتبال خواهد بود.

انگیزه های قطر؛ این مهم ترین دیدار تاریخ فوتبال ماست

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر فردا عصر و برای اولین بار در تاریخ خود در فینال جام ملت های آسیا 2019 به مصاف تیم ملی ژاپن خواهد رفت و سانچز مدعی شد بازیکنانش آماده تاریخسازی در این رقابت ها هستند.

 

فلیکس سانچز گفت: این دیدار قطعا مهم ترین بازی در تاریخ فوتبال قطر است. در مرحله ای از مسابقات هستیم که تیم با روحیه و اعتماد به نفس بوده و منتظر شروع بازی است. واضح است که اگر این عنوان قهرمانی را بدست آوریم، به بزرگترین دستاورد قطر در فوتبال رسیده ایم.

 

1376804

 

امیدوارم در بازی فینال بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. یکی از نکات کلیدی این است که روحیه ای تیمی خوبی در بین بازیکنان وجود دارد و برای رسیدن به نتیجه همه در کنار هم تلاش می کنند. بازی در برابر ژاپن یک داستان دیگر برای ما است. ژاپن تیمی با کیفیت بالاست که بارها بسیاری از مسابقات مهم در جام ملت های آسیا را تجربه کرده است. با این حال ما برای چالش فینال آماده هستیم و به شکلی بازی خواهیم کرد تا در مقابل تهدیدات حریف ایستادگی کنیم.

 

ما می دانیم که ژاپن دارای نقاط قوت و ضعف مختلفی است و ما باید در طول بازی فوق العاده باشیم تا بتوانیم در فینال پیروز شویم. بازیکنان تیم ملی قطر برای تاریخسازی و خوشحال کردن مردم کشور خود بسیار مصمم هستند.

 

در ابتدا هدف ما این بود که بتوانیم در برابر تمام تیم ها در امارات رقابت کنیم و در برابر بهترین های آسیا به میدان برویم. ما شش بازی و شش داستان متفاوت را تجربه کردیم در مرحله گروهی فشار زیادی وجود داشت و این  فشار در مرحله حذفی بیشتر هم شد اما ما به تیم خود اعتماد و به بازیکنان ایمان داریم.  برای من جای تعجب نیست که ما در فینال هستیم زیرا من همیشه از کیفیت بازیکنان خبر داشته ام."

دیدگاه‌ها