کد خبر : 1588266 | 11 بهمن 1397 ساعت 19:50 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

راز موفقیت ژاپن از نگاه کاپیتان یوشیدا

ژاپن که بازی های چندان چشم نوازی در جام ملت ها به نمایش نگذاشته بود، به یکباره در نیمه نهایی برابر تیم ملی کشورمان متحول شد.

راز موفقیت ژاپن از نگاه کاپیتان یوشیدا

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن در نیمه نهایی با برتری 3-0 برابر ایران موفق شد راهی فینال شده و حالا شانس این را دارد تا برای پنجمین بار فاتح جام ملت های آسیا شود. بازی نهایی فردا بین ژاپن و قطر برگزار خواهد شد.

 

 

1376184

 

 

مایا یوشیدا، کاپیتان ژاپن که در ساوتهمپتون انگلیس بازی می کند، در نشست خبری بازی فینال گفت:« نسبت به سال 2011 که قهرمان شدیم، تیم به مراتب بهتری داریم. حالا بازیکنان بیشتری در تیم های اروپایی و لیگ های معتبر بازی می کنند و این از لحاظ ذهنیتی باعث پیشرفت بازیکنان شده است. در نیمه نهایی نمایش بازیکنان جوان ما برابر ایران فوق العاده بود.»

 

با 24 تیمی شدن جام ملت ها حالا فینالیست ها هفت بازی تا رسیدن به گام برگزار می کنند. یوشیدا در این رابطه گفت:« شرایط دشواری است اما این یک فینال است و ما بهترین بازی خودمان را انجام خواهیم داد. جای هیچ بهانه و توجیهی نیست. ما می خواهیم برای پنجمین بار جام را به خانه ببریم. در ژاپن شاهد یک تغییر  نسل هستیم و اگر قهرمان شویم، یک قدم به جلوی بزرگ برای فوتبال ما محسوب خواهد شد.»

 

یوشیدا در مورد راز موفقیت این تیم در جام ملت ها و رسیدن به فینال با وجود تغییر نسل گفت:« کار تیمی، راز موفقیت در هر کاری است. من در سال 2011 و جام جهانی اخیر، شاهد یک روحیه تیمی بالا در میان بازیکنان بودم. ما یک تیم منسجم و متحد هستیم که برای افتخار کشورمان و با حس مسئولیت پذیری بالا بازی می کنیم و با همین روحیه به فینال رسیده ایم.»

 

 

دیدگاه‌ها