کد خبر : 1588444 | 12 بهمن 1397 ساعت 16:58 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

در ادامه شرایط سخت تر می شود؛

جعفری: امیدوارم نیم فصل دوم بیشتر بازی کنم

مدافع تیم فوتبال سپاهان می گوید این تیم با شرایط خوبی برای آغاز نیم فصل دوم و دفاع از عنوان قهرمانی آماده شده است.

جعفری: امیدوارم نیم فصل دوم بیشتر بازی کنم

حسن جعفری مدافع راست تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد نیم فصل اول و قهرمانی طلایی پوشان گفت: خدا را شکر نیم فصل را با قهرمانی تمام کنیم ولی فکر می کنم بیشتر می توانستم بازی کنم؛ به هر حال نظر سرمربی این بود و من هم تابع آن هستم. امیدوارم نیم فصل دوم بتوانم بیشتر بازی کنم تا از فرم بازی هم خارج نشوم. اما به هر حال نتیجه گرفتن تیم از همه چیز مهم است و من هم به این فکر می کنم که بتوانم با بازی کردن، نقشی در موفقیت های تیم داشته باشم.


وی در مورد نیم فصل دوم بازی ها ادامه داد: شرایط مطمئنا سخت تر می شود ولی ما هم تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه ها را بگیریم.


جعفری در مورد اردوی ترکیه هم توضیح داد: اردوی خوبی بود؛ سه تا بازی دوستانه داشتیم و اکثر بچه ها توانستند بازی کنند و در مجموع شرایط خوبی بود.


وی در مورد مصدومیت جزئی خود هم اضافه کرد: قبل از اینکه به ترکیه برویم کمی مچ پایم آسیب دید و به همین دلیل در ترکیه زیاد فشار نیاوردم.

 

مدافع راست سپاهان در مورد خریدهای قلعه نویی هم بیان کرد: خریدها نظر سرمربی بوده؛ ایشان می داند در کدام قسمت ها نیاز به تقویت دارد و امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی در تیم داشته باشند.


در نهایت جعفری که یکی از خریدهای زمان کرانچار به همراه انصاری بود و دوباره به این تیم که از آکادمی اش رشد کرده بازگشت، در مورد جدایی مهاجم سپاهان عنوان کرد: ساسان بازیکن خیلی خوبی است ولی خب قسمت این بود که از سپاهان جدا شود و امیدوارم در ادامه روند فوتبالی اش هم موفق باشد. امیدوارم ما هم در ادامه بتوانیم نتایج خوب نیم فصل اول را حفظ کنیم و به روند خوبمان ادامه دهیم تا بتوانیم پس از سه سال بد، نتایج گذشته را فراموش کنیم.

دیدگاه‌ها