کد خبر : 1588487 | 12 بهمن 1397 ساعت 18:40 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

آسمان‌خراش‌های تیم ملی با نوجوانان همبازی شدند

پایان تورنمنت مینی‌بسکتبال با حضور کاپیتان صمد

چهارمین دوره تورنمنت مینی بسکتبال کاله کاپ با حضور کاپیتان و سرمربی تیم ملی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، چهارمین دوره تورنمنت مینی بسکتبال با حضور ١٤ تیم از هیات استانهای هرمزگان، اصفهان، قزوین، مرکزی، گلستان( شهرداری گرگان)، مازندران، سمنان و باشگاههای مهرام، شکلی، کنکو، وحدت آریا، مدرسه آتشی، مدرسه نیکان و کاله به مدت ٥ روز به صورت متمرکز و شبانه روزی با حمایت باشگاه کاله در محل مجتمع ورزشی و اردویی شهید باهنر نیاوران تهران برگزار شد.


در این تورنمنت ٥ روزه مجموعاً ٤٠ دیدار و مسابقات رده بندی و فینال و آیین اختتامیه امروز برگزار شد که در نهایت، تیمهای هرمزگان، اصفهان، کاله و سمنان به ترتیب به مقامهای اول تا چهارم رسیدند.

 

1378389


در آیین اختتامیه این تورنمنت مسئولین وزارت آموزش و پرورش، فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی، فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال و همچنین بازیکنان تیم ملی بسکتبال نیکخواه بهرامی، میثم میرزایی، فرید اصلانی، مژگان خدادای، معصومه اسماعیل پور حضور داشته‌اند.

 

1378390


یکی از برنامه‌های بسیار جالب و جذاب این تورنمنت برگزاری مسابقه نمادین با حضور نیکخواه، میرزایی و اصلانی با بازیکنان بود که حضور این ستاره های بلندقامت در کنار بازیکنان نوجوان صحنه های جالبی را رقم زد.

دیدگاه‌ها