کد خبر : 1588567 | 13 بهمن 1397 ساعت 09:40 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد پوچتینو از سیاست‌های نقل و انتقالاتی تاتنهام

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام با مقایسه شرایط تیمش با تیم فرمول یک مک‌لارن مدعی شد موفق شدن بدون در اختیار داشتن ابزارهای مناسب، دشوار است.

انتقاد پوچتینو از سیاست‌های نقل و انتقالاتی تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، تیمی که هدایتش را در لیگ برتر انگلیس به عهده دارد و در هر شرایطی یکی از بخت‌های قهرمانی در این لیگ به حساب می‌آید را با تیم فرمول یک مک‌لارن مقایسه کرد و البته مدعی شد رسیدن به موفقیت، بدون در دست داشتن ابزارهای مناسب دشوار خواهد بود.

 

صحبت‌های پوچتینو در محافل رسانه‌ای اغلب به عنوان طعنه زدن به سیاست‌های نقل و انتقالاتی باشگاه تاتنهام ارزیابی شده است. تاتنهام در ماه ژانویه برای دومین فرصت نقل و انتقالاتی پیاپی، هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفت.

 

1358660

 

تاتنهام که خود را برای جدال با بوروسیا دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌کند، درحالیکه دو ستاره بزرگ خود هری کین و دله آلی را در اختیار ندارد، باید در کورس با دو تیم بزرگ لیورپول و منچسترسیتی در لیگ برتر هم عقب نماند.

 

پوچتینو که از سیاست‌های باشگاه در نقل و انتقالات ناراضی بود برای ابراز این نارضایتی از قیاسی با موضوع رقابتهای فرمول یک اشاره کرد. پوچه با اشاره به دشواری‌های فرناندو آلونسو در تیم مک‌لارن به این نکته اشاره کرد که آلونسو در رقابتهای فرمول یک به دلیل شرایط تیمش در رتبه یازدهم جدول ایستاد اما لوئیس همیلتون ستاره تیم مرسدس باز هم به دلیل شرایط تیمش صدرنشین این رقابتها شد.

 

پوچتینو در ادامه گفت:" ما منتظر بودیم که شرایط به گونه دیگری رقم بخورد. دلمان می‌خواست این بار در فرصت نقل و انتقالات شرایط مثل دوره قبلی نباشد".

 

پوچیتنو همچنین اضافه کرد:" من شخصا دوست دارم تیمم را تقویت کنم ولی وقتی امکان عقد قرارداد با بازیکنان جدید وجود ندارد، خب من هم به پروژه باشگاه وفادار می‌مانم. اگر جدول لیگ برتر را ببینید ما در حال حاضر در رتبه سوم جدول ایستاده‌ایم، و هنوز احتمال دارد اتفاق‌های زیادی بیفتد. کسی که در فوتبال کار می‌کند می‌خواهد برنده باشد. این خیلی راحت است که آدم فریاد بزند که من برنده‌ام ولی در واقعیت، وقتی کسی ابزارهای لازم برای پیروزی را در اختیار ندارد، کار برایش دشوار می‌شود".

 

 

دیدگاه‌ها