کد خبر : 1588608 | 13 بهمن 1397 ساعت 11:34 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعزام ۶ پینگ‌پنگ‌باز به مسابقات قهرمانی جهان

تیم ملی تنیس روی میز با چهار بازیکن در بخش مردان و دو بازیکن در بخش بانوان در رقابت‌های انفرادی، دوبل و میکس دوبل قهرمانی جهان شرکت می‌کند.

اعزام ۶ پینگ‌پنگ‌باز به مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، با پایان مرحله پنجم مسابقات تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان و با مشخص شدن برترین بازیکن شرکت کننده - با لحاظ کردن مجموع نتایج به دست آمده طی پنج مرحله - ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی جهان نهایی شد. 

 

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان اول تا هشتم اردیبهشت ماه سال آینده در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران با چهار بازیکن در این رویداد شرکت می کند. 

 

میعاد لطفی که در مرحله پنجم تور ایرانی به عنوان نخست دست یافت و در مجموع این رقابت ها هم دوم شد به عنوان چهارمین و آخرین بازیکن در ترکیب تیم اعزامی قرار گرفت. میعاد لطفی در حالی به عنوان برترین بازیکن تور ایرانی سهمیه حضور در رقابت های قهرمانی جهان را کسب کرد که افشین نوروزی کاپیتان تیم ملی از کسب این سهمیه بازماند. 

 

پیش از این نوشاد عالمیان و نیما عالمیان به عنوان بازیکن انتصابی در این ترکیب قرار گرفته بودند ضمن اینکه امیرحسین هدایی هم بر اساس عملکرد و نتایجی که در مراحل گذشته تور ایرانی داشت، مجوز اعزام با تیم ملی را گرفته بود. 

 

در بخش بانوان اما تیم ملی تنیس روی میز ایران با دو بازیکن در رقابت های ۲۰۱۹ قهرمانی جهان حاضر می شود. ندا شهسواری و مهشید اشتری بازیکنان اعزامی هستند.

 

تیم های ملی تنیس روی میز مردان و بانوان ایران به ترتیب با هدایت جمیل لطف الله نسبی و فاطمه کیایی در رقابت های قهرمانی جهان شرکت می کنند. این دوره از مسابقات در سه بخش انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزار می شود. 

 

تیم ملی تنیس روی میز مردان اردیبهشت ماه در رقابت های تیمی قهرمانی جهان با صعود به فینال دسته دوم، راهی دسته اول این مسابقات شد و برای نخستین بار در طول تاریخ، در جمع ۲۴ برتر جهان قرار گرفت.

دیدگاه‌ها