کد خبر : 1588711 | 13 بهمن 1397 ساعت 17:31 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سفر غیرمترقبه و زودهنگام شهر خودرویی‌ها به تهران؛

بازی با پرسپولیس جدی‌تر از همیشه برای مشهدی‌ها!

با توجه به شکست نماینده مشهد در اولین بازی دور رفت لیگ، این بار تصمیم دیگری گرفته شد و تیم فوتبال پدیده شهر خودرو در فاصله چهار روز مانده به دیدار با پرسپولیس به تهران آمد.

بازی با پرسپولیس جدی‌تر از همیشه برای مشهدی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده در پایان نیم‌فصل اول چوب از دست رفتن سه امتیاز بازی خانگی خود با پرسپولیس را برای صدرنشینی خورد، مشهدی‌ها حالا با شهر خودرو به عنوان مالک جدید تیمشان با توپ پر به اولین بازی دور رفت خود می‌اندیشند.


پدیده شهر خودرو در اقدامی جالب توجه از صبح امروز به تهران آمده تا اردوی پیش بازی خود با پرسپولیس را متفاوت‌تر از تمام بازی‌های خود آغاز کند. شاگردان یحیی که پیش از اردوی ترکیه تجربه خوبی از کمپ اردویی باغستان و تمرین در زمین الیاف دارند حالا با امکانات جدید شهر خودرو جور دیگری کار را برای نیم‌فصل دوم و خصوصا مهمترین بازی آن با پرسپولیس آغاز کرده‌اند و چهار روز قبل از دیدار با پرسپولیس به تهران سفر کرده‌اند که در تاریخ فوتبال مشهد کم سابقه است.


یحیی گل‌محمدی که در پی تزریق پول به تیمش و برطرف شدن مشکلات مالی بازیکنان، تمامی دغدغه‌هایش توسط حمیداوی برطرف شده حالا همه نگاه‌ها را متوجه خود کرده تا نشان دهد، نماینده فوتبال مشهد منهای دغدغه‌های مالی چگونه تیمی خواهد بود.


قطع به یقین فاصله میلیمتری شهر خودرو و پرسپولیس اهمیت امتیازات این بازی را دوچندان کرده و روز چهارشنبه یک دیدار فوق‌العاده در ورزشگاه آزادی تهران به نمایش در خواهد آمد.

 

دیدگاه‌ها