کد خبر : 1589698 | 17 بهمن 1397 ساعت 16:08 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوشنبه وضعیتم مشخص می شود؛

خلعتبری: طوری ضربه خوردم که نتوانستم بایستم

محمدرضا خلعتبری می گوید: هنوز پارگی رباط صلیبی ام مشخص نشده و روز دوشنبه پس از MRI دکتر در این زمینه نظر نهایی اش را می دهد.

خلعتبری: طوری ضربه خوردم که نتوانستم بایستم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری خرید جدید سبزپوشان اصفهانی روز گذشته اولین دیدار رسمی را برای تیم سابق خود انجام داد و مقابل نساجی مازندران بازی کرد ولی در دقایق پایانی دچار مصدومیتی شدید شد و از بازی خارج شد.


پس از برخورد شدیدی که خلعتبری داشت، صحبت هایی در مورد پارگی رباط صلیبی این بازیکن مطرح شده؛ اتفاقی که می تواند خبر بسیار بدی برای باشگاه ذوب آهن، هواداران این تیم و کادر فنی سبزپوشان باشد که حساب زیادی روی خرید جدید و توانایی هایش باز کرده بودند.

 

خلعتبری در گفتگو با "ورزش سه" در مورد اینکه آیا رباط صلیبی او پس از معایناتی که انجام شده، دچار پارگی شده یا خیر، تاکید کرد: خیر هنوز قطعی نشده؛ هنوز پایم ورم دارد ولی باید تا روز یکشنبه صبرکنم و بعد MRI می گیرم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده است.

 

خلعتبری در مورد شدت برخورد توضیح داد: از دیروز که زانویم دچار ضربه شده درد شدیدی دارم و برای کم شدن درد مسکن می خورم.

 

مهاجم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا این برخورد پنالتی بود یا نه و اینکه چه اتفاقی رخ داد، می گوید: خب بعد از اینکه توپ به سمت من آمد، مدافع نساجی اول توپ را زد. در ادامه ولی روی پای من آمد و تمام پای من را از روی پا تا زانو با هم زد و طوری زد که نتوانستم بایستم.


سایت ورزش سه برای محمدرضا خلعتبری بازیکن سابق تیم ملی و فعلی باشگاه ذوب آهن آرزوی سلامتی و بازگشت به میادین فوتبالی دارد.

 

1379606

دیدگاه‌ها