کد خبر : 1589711 | 17 بهمن 1397 ساعت 16:35 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

مجتبی محرمی را سه سال محروم کردم

مصطفوی :تاج باید با آزمون شدید برخورد کند

داریوش مصطفوی می گوید دوران حضور این مربی در فوتبال ایران بسیار وحشتناک بود و او هر کاری که دلش خواست انجام داد.

مصطفوی :تاج باید با آزمون شدید برخورد کند

به گزارش ورزش سه ،وی ادامه داد: آقایان عباس ترابیان و علی کفاشیان که قرارداد کی روش را امضا کردند باید امروز بیایند و پاسخ بدهند که این قرارداد چگونه امضا شده است. جواب بدهند که چرا که او در مدت حضورش در ایران هر کاری که دلش خواست انجام داد. البته به اعتقاد من مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در اتفاقات رخ داده به هیچ وجه مقصر نبود.


رییس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: امروز کی روش حتی بعد از جدایی از تیم ملی هم به خود اجازه می دهد علیه فدراسیون فوتبال ایران اظهار نظر کند اما خوشبختانه او در حال حاضر به جایی رفته که حرفه ای هستند و مطمئن باشید مسئولان فدراسیون کلمبیا به خوبی می دانند چگونه با او رفتار کنند.


 مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات سردار آزمون ملی پوش فوتبال کشورمان گفت: در ابتدا باید بگویم ما فوتبالیست های بهتر از او زیاد داریم. آن روزی این بازیکن از نظر اخلاقی افت کرد که پس از خداحافظی، کی روش بار دیگر وی را به تیم ملی دعوت کرد. بازیکنی که دوست ندارد در تیم ملی بازی کند نباید دعوت شود. التماس کی روش از آزمون برای بازگشت به تیم نتیجه ای بهتر از این در پی نداشت.


وی افزود: فدراسیون به خاطر اظهارات او باید شدیدترین برخورد را داشته باشد و امیدوارم تاج برای یکبار با کسانی که اخلاق را زیر پا می گذارند برخورد کند. یادتان نرود من مجتبی محرمی را با آن همه توانمندی در فوتبال به خاطر یک اشتباه، سه سال محروم و با این کار به پیشرفت اخلاق در فوتبال ایران کمک کردم.


مصطفوی تاکید کرد: متاسفانه در تیم ملی هر کسی به خودش اجازه می دهد علیه فدراسیون صحبت کند. باز هم تکرار می کنم ما اگر یک سردار آزمون را از دست بدهیم بسیار بهتر از این است که 40 آزمون را از دست بدهیم.

دیدگاه‌ها