کد خبر : 1589923 | 18 بهمن 1397 ساعت 13:26 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی صمد و غیبت حامد؛ بسکتبال در شرایط خاص!

اردوی تیم ملی بسکتبال در حالی از روز سه شنبه در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی آغاز شده که دو ستاره نامدار این تیم هنوز در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند.

جدایی صمد و غیبت حامد؛ بسکتبال در شرایط خاص!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایران ورزشی ، حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی دو چهره سرشناس و تاثیرگذار تیم ملی بسکتبال هستند که هر کدام همانطور که از قبل هم قابل پیش‌بینی بود، در روز نخست تمرینات تیم ملی غیبت داشتند. حتی شنیده شده که اگرچه صمد نیکخواه بهرامی به اردوی تیم ملی بسکتبال دعوت شده اما احتمال اینکه کاپیتان تیم ملی در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی حضور نداشته باشد، خیلی زیاد است.


برای پنجره پنجم مسابقات بسکتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین هم که دو ماه پیش برگزار شد، صمد نیکخواه بهرامی به اردوی تیم ملی دعوت شد اما به خاطر حضورش در آمریکا و هزینه‌های سنگین رفت و آمد نتوانست در تمرینات شرکت داشته باشد و دیگر ملی‌پوشان را در دیدار برابر استرالیا و فیلیپین همراهی کند.


با این حال و با وجودی‌که کاپیتان تیم ملی طی ماه‌های گذشته فعالیت باشگاهی نداشت باز هم به اردوی تیم ملی برای پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی دعوت شد. این اردو از روز سه‌شنبه در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد که این بار صمد نیکخواه بهرامی هم همراه دیگر بازیکنان دعوت شده در محل اردو حضور داشت تا امیدها برای حضور این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب تیم ملی افزایش پیدا کند اما صمد نیکخواه بهرامی با وجود حضور در تالار بسکتبال در هنگام تمرین بازیکنان، در کنار زمین بود و با آنها تمرین نکرد. ظاهرا با شرایطی که صمد دارد و اینکه برخلاف دیگر بازیکنان چند وقتی است از فعالیت‌های باشگاهی دور است و  آمادگی لازم را ندارد، احتمال دارد در دیدارهای آتی تیم ملی غیبت داشته باشد. البته که کادر فنی تیم ملی بسکتبال با لحاظ کردن جایگاه صمد نیکخواه بهرامی و تجربه‌ای که دارد از او دعوت کرده اما اینکه خودِ این بازیکن از همراهی ملی‌پوشان امتناع کند، بعید نیست، خودش از حضور در ترکیب تیم ملی انصراف بدهد.


انصراف احتمالی صمد و غیبت حامد حدادی در تمرینات شرایط خاصی را برای تیم ملی به وجود آورده است.


 حامد حدادی با وجود دعوت شدن به اردوی تیم ملی و همزمان با آغاز تمرینات به اهواز سفر کرده تا فعلا غایب سرشناس تیم ملی باشد.


اردوی تیم ملی بسکتبال تا زمان آغاز دیدارهای پنجره ششم انتخابی جام جهانی در تهران ادامه خواهد داشت. دیدارهای این پنجره، دوم و پنجم اسفندماه مقابل ژاپن و استرالیا برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها