کد خبر : 1590072 | 19 بهمن 1397 ساعت 09:21 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال در زمین حریف پیروز نمی‌شود

درحالیکه آرسنال فردا در هفته بیست و ششم لیگ برتر در خانه هادرزفیلدتاون به مصاف این تیم می‌رود، اونای امری، سرمربی توپچی‌ها می‌خواهد به روند ضعف تیمش در بازی‌های خارج از خانه پایان دهد.

آرسنال در زمین حریف پیروز نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در شش بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به کسب حتی یک پیروزی نشده و سکاندار این تیم، اونای امری، برای تغییر این شرایط و پایان دادن به ضعف تیمش در بازی‌های خارج از خانه لحظه‌شماری می‌کند. امری امیدوار است بازی فردای توپچی‌ها با هادرزفیلدتاون که در زمین حریف انجام می‌شود، نقطه پایانی بر این روند باشد.

 

1374328

 

آرسنال در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ برتر قرار دارد و مهمترین عامل در کسب چنین جایگاهی، نتایج ضعیف توپچی‌ها در شش بازی اخیرشان در خارج از خانه بوده است. امری می‌داند که بازی با هادرزفیلد قعر جدولی فرصت ایده‌آلی برای قطع این روند و بازگشت روحیه به تیمش است.

 

امری پیش از بازی فردا مقابل هادرزفیلد در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در شروع فصل در بازی‌های خارج از خانه خیلی خوب کار می‌کردیم ولی بعد اوضاع عوض شد. حالا باید اعتماد به نفس خودمان را دوباره بدست بیاوریم و بتوانیم در خارج از خانه هم عالی کار کنیم. بازی شنبه مقابل هادرزفیلد برای ما فرصتی است تا به این هدف دست پیدا کنیم".

 

امری در ادامه گفت:" ولی این کار دشواری خواهد بود. این بازی‌ها همیشه دشوار هستند چون چنین تیم‌هایی برای اینکه خودشان را در لیگ برتر حفظ کنند می‌جنگند و بازی مقابل آنها برای هر تیمی سخت خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها