کد خبر : 1590155 | 19 بهمن 1397 ساعت 15:06 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

برخی رفتارهای کی‌روش خوب نبود اما برایش آرزوی موفقیت می‌کنم

شجاع: هیچ وقت دوست ندارم برانکو به تیم ملی برود

مدافع پرسپولیس که به دلیل چهار کارته شدن، بازی مقابل فولاد خوزستان را از دست داده است، از انگیزه تیمش برای تداوم روند صدرنشینی می‌گوید.

شجاع: هیچ وقت دوست ندارم برانکو به تیم ملی برود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بار دیگر موفق شد دروازه‌اش را حفظ کند و به یک برد شیرین دست یابد و به صدر جدول تکیه بزند. شجاع خلیل زاده درباره پیروزی مقابل پدیده و محرومیتش از جدال با فولاد خوزستان با ورزش سه به گفت‌وگو پرداخت که در ادامه آن را میخوانید.


وی درباره پیروزی تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: خدا را شکر که در یکی از بازی های سخت پیروز شدیم. پدیده یکی از تیم‌های خوب لیگ محسوب می‌شود و این مساله در بیشتر تیم‌هایی که آقای گل محمدی هدایتشان را عهده‌دار است، دیده می‌شود. ایشان واقعاً تیم خوب و قابل احترامی ساخته است ولی ما با شناخت کافی وارد زمین شدیم. قبل از اینکه به مسابقه برویم آنها را آنالیز کرده بودیم. پدیده یکی از دو تیم خوب لیگ در حفظ توپ است ولی با حمایت هواداران و تدابیر فنی برانکو توانستیم پیروز شویم و فعلا صدرنشین هستیم.


مدافع پرسپولیس درباره شرایط جدول که در این هفته با توجه به توقف سپاهان و شکست دادن پدیده به سودشان رقم خورده است، گفت: خدا را شکر که در صدر حاضر شدیم و این اتفاق با دعای خیر هواداران و زحمات بچه ها و کادرفنی نتیجه داد و امیدوارم تا پایان فصل این جایگاه را حفظ کنیم و انشاءالله یک قهرمانی دیگر را رقم بزنیم.


شجاع خلیل زاده که با دریافت کارت، بازی این هفته تیمش مقابل فولاد خوزستان را از دست داده است، در این باره گفت: بله متاسفانه محروم شدم ولی محرومیتم درست نبود و فکر نکنم اتفاق خاصی بود که اخطار داشته باشد. آقای سیدعلی صحنه را ندید و اشتباه کارت داد ولی در نهایت امیدوارم در بازی با فولاد موفق باشیم و صدر جدول را حفظ کنیم و در پایان فصل یک جام دیگر به هواداران هدیه کنیم.


مدافع پرسپولیس درباره صحبت‌های محمد تقوی، سرمربی سابق تراکتورسازی در خصوص حمایت‌هایی که از این تیم در لیگ قهرمانان آسیا درباره تعطیلی مدارس و پرواز فرست کلاس و ... شده است نیز اینطور واکنش نشان داد: آقای تقوی سرمربی تراکتور بوده است و ما در جایگاهی نیستیم جواب تقوی را بدهیم. معلوم است که او در حال حاضر کجاست و چه کار می‌کند و بهتر است در مورد این مسائل کمتر صحبت شود. تیم ما بیشترین و بهترین هواداران را دارد و ایشان را به هواداران می‌سپاریم و آنها بلدند چه‌طور جواب ایشان را بدهند.


شجاع خلیل زاده که در روزهای ابتدایی حضور کارلوس کی‌روش توانسته بود نظر او را جلب کند، در ادامه برای حضور در لیست تیم ملی دچار مشکل شد و در جام جهانی و جام ملت‌ها حاضر نبود. او درباره جدایی کارلوس کی‌روش و حضور سرمربی هشت سال اخیر فوتبال ایران در کلمبیا گفت: من 3-2 سالی با ایشان کار کردم و مربی‌ام بود و چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. حالا درست است که برخی از خصوصیات اخلاقی او خوب نبود و مشکل‌ساز شد ولی در کل برایش آرزوی موفقیت دارم و زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید. حالا همیشه صحبت‌هایی درباره اینکه در تیم ملی حاضر نبودم مطرح می‌شد اما این مساله به نظر سرمربی مربوط است و در مربیگری، سلیقه مطرح است و هر کسی بازیکنی را می‌پسندد و دوست دارد یک بازیکن را دعوت کند و یک نفر هم کس دیگر را دعوت می‌کند. امیدوارم ایشان هر کجا هست موفق باشد و مربی آینده تیم ملی هم موفق باشد.

 

1358970


مدافع پرسپولیس درباره صحنه عجیب مربوط به دریافت گل اول ایران مقابل ژاپن و اینکه آیا چنین اشتباهی را می‌توان از یک بازیکن ملی‌پوش انتظار داشت گفت: به نظرم هر کسی اشتباه می‌کند و خودم اشتباه می‌کنم. سخت ترین پست در فوتبال دفاع وسط است و هر چقدر توپ در بیاوری به چشم نمی آید و همه فقط اشتباهات را می‌بینند. بازیکنانی که در تیم ملی بودند لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی بودند و امیدوارم مربی آینده نیز بهترین تصمیم و نتایج را داشته باشد.


وی درباره اینکه شایعاتی مربوط به حضور برانکو در تیم ملی شنیده می‌شود گفت: من شخصا دوست دارم این اتفاق نیفتد. الان شرایط پرسپولیس با ایشان خیلی خوب است و البته او با پرسپولیس هم قرارداد دارد و برای اتفاقات بزرگی در آینده و فصل جاری برنامه ریزی کرده است که به دنبال آن خواهیم بود.


خلیل زاده در پایان درباره بازی با فولاد و شرایط این تیم گفت: فولاد خوزستان هم یکی از تیم‌های قابل احترام این فصل است که با حضور آقای قطبی روند خوبی را پشت سر می‌گذارد. با این حال تیم ما همواره بدون توجه به حریف به دنبال هدف خود است و اکنون که به صدر رسیده‌ایم باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم. ما هواداران خوب و خونگرمی در اهواز داریم و با حمایت آنها قادر هستیم ضمن ارائه یک نمایش موفق دیگر، به نتیجه نیز دست یابیم.

 

دیدگاه‌ها