کد خبر : 1590323 | 20 بهمن 1397 ساعت 17:10 | 49.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازنده صرف برابر رگیلون

مارسلو؛ غروب غیرمنتظره یک ستاره بزرگ

امشب و در دربی مادرید بار دیگر شاهد نیمکت نشینی مارسلو خواهیم بود.

مارسلو؛ غروب غیرمنتظره یک ستاره بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، اتفاقی که دیگر باعث تعجب هیچکس نمی شود. ستاره برزیلی به قدری در این فصل بد و ضعیف کار کرده است که بسیاری موافق نیمکت نشینی او هستند.

آخرین بار یک ماه پیش بود که مارسلو در یک بازی لالیگا از ابتدا به میدان رفت. دیدار برابر سوسیداد که جناح چپ رئال تبدیل به یک اتوبان شده بود و اکثر موقعیت های سوسیداد از منطقه مارسلو خلق می شد. رئال آن بازی را 0-2 باخت و از دقیقه 77 نیز مارسلو جای خود را به رگیلون جوان داد.

 

 

1380345

 

 

در 4 بازی گذشته لالیگا برابر سویا، بتیس، اسپانیول و آلاوس نیز این رگیلون بوده که جای مارسلو را در جناح چپ گرفته و در هر 4 بازی نیز رئال پیروز شده است. پدیده محصول آکادمی رئال آنقدر خوب بوده که جای خالی مارسلو هرگز احساس نشده است. او در بازی مقابل آلاوس یک پاس گل هم به کریم بنزما داد.

 

در سوی دیگر مارسلو در جام حذفی فرصت حضور در ترکیب ثابت را پیدا کرده است. او در ال کلاسیکوی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری نیز از ابتدا در ترکیب قرار داشت و بازهم نتوانست خوش بدرخشد و تک گل بارسا روی اشتباه او حاصل شد. با ادامه این روند، مارسلو تا انتهای فصل باید روی نیمکت بنشیند مگر اینکه رگیلون با مصدومیت یا محرومیت مواجه شود. اتفاقی که در ابتدای فصل، باورش دشوار بود.

 

 

 

1379900

دیدگاه‌ها