کد خبر : 1590334 | 20 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی–تراکتور، به یاد اولین رکوردهای امید شهر خسته!

شاگردان مجید جلالی در حالی برابر سرخپوشان تبریزی قرار می‌گیرند که از جدال با این تیم در نیم فصل اول خاطرات خوشی در ذهن دارند.

نساجی–تراکتور، به یاد اولین رکوردهای امید شهر خسته!

به گزارش "ورزش سه" نساج‌ها فردا دومین دیدار تاریخ خود با تراکتورسازی در لیگ برتر را در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌کنند و امیدوار هستند بتوانند باز هم رکورد شکن ظاهر شده و خاطرات خوش خود را تکرار کنند.


در حالی که نساجی برای اولین مرتبه در لیگ برتر حضور پیدا می‌کند جدال با تراکتورسازی برای آن‌ها پر از خاطره است. در هفته دوم لیگ هجدهم سرخپوشان قائمشهری با هدایت جواد نکونام برابر تراکتور با هدایت جان توشاک قرار گرفتند. استوکس با یک شوت استثنایی توانست تیمش را در ورزشگاه یادگار امام پیش بیاندازد اما این پایان کار نبود. با آمدن محمدمهدی نظری در نیمه دوم به زمین، نساجی توسط همین بازیکن به اولین گلش در تاریخ لیگ برتر دست پیدا کرد و در نهایت هم اولین امتیاز آن‌ها ثبت شد تا تبریز به شهر اولین‌ها برای نساجی تبدیل شود.

 

اما حالا همه چیز متفاوت است و مجید جلالی به عنوان سرمربی نساج‌ها انتخاب شده و انگیزه‌ خاصی برابر تیم سابق خود دارد. این تیم که هفته گذشته برابر ذوب‌آهن بسیار خوب عمل کرد حالا به دنبال این است اولین برد خود برابر تیم‌های مدعی و بزرگ را برابر تراکتورسازی به دست آورده و باقی رقبای آ‌ن‌ها در صدر جدول را خوشحال کند.

دیدگاه‌ها