کد خبر : 1590336 | 20 بهمن 1397 ساعت 18:14 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

خاطره انگیزترین گلهای فولاد به پرسپولیس در اهواز

قرمزهای اهواز باید در ورزشگاه غدیر از پرسپولیس میزبانی کنند، دوئل قطبی با تیم سابقش جذاب است، تیم قطبی گل می زند؟

خاطره انگیزترین گلهای فولاد به پرسپولیس در اهواز

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای فولادخوزستان با پرسپولیس همیشه جذاب و زیبا بوده است، وقتی دو‌تیم قرمزپوش برابر هم‌قرار بگیرند همیشه حساسیت در آن بالاست حتی اگر یکی از آنها روی فرم نباشد.

 


گل های زیادی در رقابت های این دو تیم رد و بدل شده اما در این مطلب تنها قصد داریم به گل هایی که تیم فولاد در اهواز به رقیبش زده را مرور کنیم؛ اگرچه در تهران گل‌های خاطره انگیزی چون اشتباه عجیب سوشا و بنگر - گل های بختیار، شریفات و ... زده شده است.

 


۱-رحیم زهیوی(لیگ هفدهم)

در حالی که می رفت بازی با نتیجه ۱-۰ به نفع پرسپولیس به پایان برسد اما پاس صابر حردانی را امیر ذلیکانی نتوانست به گل تبدیل کند تا توپ به رحیم‌ زهیوی برسد و این بازیکن با یک ضربه محکم توانست با اشتباه بیرانوند بازی را به تساوی بکشاند و به وعده اش برای باز کردن دروازه پرسپولیس و کری با بیرانوند عمل کند.

 

1380362

 


۲-سروش رفیعی(لیگ چهاردهم):

فولاد اسکوچیچ بعد از باخت به تراکتورسازی در هفته اول، به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه غدیر رفت و موفق شد تا با دو گل این تیم را شکست بدهد و البته یک بازی فوق العاده از خود نشان داد. سروش که یکی از بهترین بازیکن نیمه اول بود خیلی زود می توانست به گل برسد اما واکنش های نیلسون مانع از گلزنی فولادی هاشد تا در دقیقه ۴۵، پرتاب اوت مهرداد جماعتی به رفیعی رسید تا ضربه این بازیکن پس از  ۲ دریبل زیبا، با برخورد به پای دفاع قرمزها به زیبایی وارد دروازه تیم علی دایی شود.

 


۳-اسماعیل شریفات(لیگ چهارهم):


بازی با نتیجه ۱-۰ در نیمه دوم در جریان بود که اسماعیل شریفات مهاجم رامشیری فولاد در دقیقه ۵۳ با یک شلیک دیدنی موفق شد تا درووازه نیلسون را برای بار دوم‌ باز کند و مهر اولین پیروزی اسکوچیچ در تیم فولاد را بزند.

 

 

۴-اسماعیل شریفات(لیگ سیزدهم):
دیدار حساس فولاد و‌ پرسپولیس در لیگ برتر با تک گل سید مهدی سیدصالحی در جریان بود که در ادامه شوت ساسان انصاری توسط نیلسون دور‌ شد اما شریفات، قاتل پرسپولیس حاضر و آماده بود تا بازهم دروازه سرخ ها را باز کند.

 

1380363

 

 

۵-آرش افشین(لیگ سیزدهم):

جنجالی ترین گل این‌دوئل ها را باید گل ارش افشین مهاجم رامهرمزی فولادی ها بدانیم، وقتی دیدار با تساوی ۱-۱ در جریان بود، پاس در عرض فولادی ها را کنترل کرد و با یک ضربه دقیق وارد دروازه پرسپولیس کرد، گلی که دوربین های تلویزیونی نشان داد به دست استعداد فوتبال خوزستان برخورد داشته اما داور آن را پذیرفت تا استارت قهرمانی تیم فرکی با ضربه آرش زده شود.

 


۶-بختیار رحمانی(جام حذفی):

فولاد فرکی هم لیگ برتر و هم جام حذفی را می خواست، دیدار تیم فرکی و علی دایی در ورزشگاه غدیر برای صعود به مرحله بعد جام حذفی یک ورزشگاه ۵۰ هزار نفره را پر کرده بود. قرمزهای تهران در آستانه پیروزی بودند که بختیار رحمانی کاپیتان فولاد با یک ضربه سهمگین توانست بازی را به تساوی بکشاند و بازی به پنالتی ها رسید و‌ فولاد با درخشش سوشا مکانی توانست پیروز شود.

 

 

1380360

 

 

۷-ایوب کلانتری(لیگ دوازدهم):

فولادی ها بعد از ۷ بازی نتیجه نگرفتن به دیدار با پرسپولیس در ورزشگاه تختی رفتند، دیداری که مهم ترین حاشیهِ اش شکستن سر حسین فرکی بود، دیدار با تک گل محمد قاضی در جریان بود که ایوب کلانتری که سابقه گلزنی به پرسپولیس در فجر را داشت در دقایق پایانی با ضربه سر گلزنی کرد تا با این تساوی ارامش نسبی به اهواز بیاید و فرکی بتواند تیمش را جمع کند، فصلی که فولاد در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان اسیا را گرفت.

 


علاوه بر این ۷ گل، فولادی ها در کنار کارون گل های دیگری را زده اند، شوت دیدنی احمد ال نعمه، یا گل های فوق العاده ایمان مبعلی در ورزشگاه تختی. دیگر گل های فولاد در ورزشگاه خانگی برابر پرسپولیس را این بازیکنان به ثمر رسانده اند: امید خورج، طالب ریکانی، سیامک سرلک، محمد قاضی، نادر احمدی و ...

از بین گلزنان فولاد در برابر پرسپولیس در ورزشگاه خانگی تنها آرش افشین می تواند بازی کند و ایمان مبعلی به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهد بود و البته سروش رفیعی در جبهه مخالف حضور خواهد داشت، تیم قطبی در این بازی گل می زند؟ قرعه به نام چه بازیکنی خواهد افتاد؟

دیدگاه‌ها