کد خبر : 1590370 | 20 بهمن 1397 ساعت 20:20 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 3 - 0 بورنموث؛ طوفانی برای بازگشت به صدر

لیورپول موفق شد با برتری 0-3 برابر بورنموث دوباره صدرنشین شود.

لیورپول 3 - 0 بورنموث؛ طوفانی برای بازگشت به صدر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته ناکامی در کسب نتایج قابل قبول، مرسی سایدی ها امروز موفق شدند با سه گل بورنموث را مغلوب کرده تا با سه امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی، دوباره در صدر جدول لیگ جزیره قرار گیرند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 10 و با حرکت انفرادی محمد صلاح برای لیورپول ایجاد شد اما ضربه ستاره مصری از بالای دروازه بورنموث به بیرون رفت.

 

دو دقیقه بعد و روی پاس سادیو مانه، روبرتو فرمینو از فاصله ای نزدیک فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما عکس العمل تماشایی بروک مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

1380395

 

1380396

 

اما حملات لیورپول بالاخره نتیجه داد و این تیم در دقیقه 23 و روی ارسال جیمز میلنر و ضربه سر چکشی سادیو مانه از درون محوطه، به گل اول برابر بورنموث دست یافت.

 

حملات لیورپول ادامه یافت و در دقیقه 32 و روی پاس ماتیپ، فرمینو فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

 

اما در دقیقه 35 لیورپول به گل دوم رسید. پاس رابرتسون با ضربه چیپ و تماشایی واینالدوم از درون محوطه همراه گشت تا برتری مرسی سایدی ها دو برابر شود.

 

1380398

 

در اواخر نیمه اول محمد صلاح تا آستانه زدن گل سوم هم پیش رفت اما ضربه والی با مهار تماشایی بروک همراه شد تا لیورپول با همان برتری 0-2 راهی رختکن شود.

 

لیورپول نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 48 موفق شد روی پاس پشت پای روبرتو فرمینو و ضربه محمد صلاح در مقابل دروازه به گل سوم هم دست یابد.

 

در دقیقه 57 و روی ارسال واینالدوم، سادیو مانه با ضربه ای با پشت سر خود می توانست گل سوم را به ثمر برساند اما ضربه او به بیرون رفت.

 

دقایقی بعد و روی یک و دو با فرمینو، صلاح تا آستانه زدن گل چهارم نیز پیش رفت اما ضربه تماشایی او به دیرک دروازه بورنموث برخورد کرد. 

 

در دقیقه 79 و روی ریباند ضربه فرمینو، نبی کیتا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه محکم او راهی به دروازه نیافت.  در دقیقه 92 ضربه سولانکه با حداقل اختلاف از کنار دروازه بورنموث به بیرون رفت تا لیورپول با سه گل رقیب خود را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها