کد خبر : 1590419 | 21 بهمن 1397 ساعت 00:34 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش سامان در بازگشت از امارات؛

پاس گل تماشایی قدوس برای نجات آمیان از بحران

ملی پوش ایرانی آمیان در نخستین بازی بعد از جام ملت‌ها خوش درخشید و پاس گل برتری تیمش برابر کان را داد.

پاس گل تماشایی قدوس برای نجات آمیان از بحران

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که به دلیل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، در دو دیدار جام حذفی و چهار مسابقه لیگ یک فرانسه حضور نداشت، شنبه شب مجددا به ترکیب آمیان بازگشت و وینگر چپ تیمش در دیدار مقابل کان بود.

بازی‌های هفته بیست و چهارم لیگ یک فرانسه شنبه شب پیگیری شد که در یکی از مسابقات، تیم آمیان با بهره‌مندی از سامان قدوس، از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه دو لا لیکورن میزبان کان رده هفدهمی بود.

 

سامان قدوس که در هر ۶ مسابقه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا به میدان رفته و نمایش خوبی ارائه کرده، در جریان دیدار آمیان مقابل کان نیز خوش درخشید و عملکردی داشت تا تیمش بعد از دو تساوی و چهار شکست متوالی طی ۶ هفته گذشته لیگ یک فرانسه، به برتری برسد.

در حالی که نیمه اول دیدار آمیان و کان با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در دقیقه ۶۴ سامان قدوس کرنر سمت چپ زمین را کوتاه کار کرد و در ادامه ارسال پای راست تماشایی و دقیقی انجام داد تا موسی کوناته سنگالی با ضربه سر دیدنی توپ را تبدیل به گل کند و برتری آمیان رقم بخورد.

 

یاران قدوس با پایان روند ناکامی‌ها و برتری یک بر صفر مقابل کان، ۲۱ امتیازی شدند تا با سه پله صعود، در رده شانزدهم جدول لیگ یک فرانسه قرار بگیرند.

ستاره ایرانی آمیان که این فصل در لیگ یک فرانسه ۳ گل زده و ۳ پاس گل داده بود، برابر کان آمار پاس گل‌های خود را افزایش داد و همچنین با ۱۹ پاس دقیق، ۷ برتری در نبردهای تن به تن، سه بار گرفتن خطا، یک سانتر و یک تکل موفق عملکرد خوبی ارائه کرد.

دیدگاه‌ها