کد خبر : 1590451 | 21 بهمن 1397 ساعت 10:26 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت بازیکن جوان لیدز از یک قدمی فاجعه(عکس)

جک کلارک، بازیکن جوان لیدز که در نیمه دوم بازی دیروز لیدز و میدلزبورو در رقابتهای چمپیونشیپ بیهوش شده و به بیمارستان منتقل شده بود، سلامت خود را بازیافته و از بیمارستان مرخص شده است.

بازگشت بازیکن جوان لیدز از یک قدمی فاجعه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جک کلارک، بازیکن جوان و 18ساله لیدزیونایتد که دیروز در جریان بازی تیمش مقابل میدلزبورو در رقابتهای چمپیونشیپ، نیمه اول را به عنوان وینگر در میدان حضور داشت و برای لیدز بازی کرده بود، در فاصله بین دو نیمه تعویض شد تا نیمه دوم را از روی نیمکت تیمش دنبال کند.

 

اما او در اواخر بازی، درحالیکه روی نیمکت نشسته بود ناگهان بدحال شد و از هوش رفت. کادر پزشکی بالای سر کلارک حاضر شده و مجبور شدند به او تنفس اکسیژنی بدهند. کلارک سپس به سرعت به بیمارستان منتقل شد. این صحنه‌ها کادر فنی و بازیکنان لیدز و تماشاچی‌های حاضر در ورزشگاه را بسیار نگران کرده بود.

 

1380524

 

اما چند ساعت بعد خبرهای خوب از راه رسید و اعلام شد حال کلارک خوب است و او از بیمارستان مرخص شده است. مدیربرنامه‌های این فوتبالیست جوان در توییتر اعلام کرد:" جک از بیمارستان مرخص شده و شاد و سرحال است. امیدواریم هر چه سریعتر به میدان برگردد".

 

1380525

 

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز، بلافاصله بعد از بازی تیمش به خبرنگاران گفت که به شدت نگران وضع سلامت کلارک بوده ولی به او خبر داده‌اند که کلارک بعد از اقدامات پزشکیاران در استادیوم، درحالیکه در حال عزیمت به بیمارستان بوده به هوش آمده بوده و این خیالش را راحت کرده است.

 

باشگاه لیدز یونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد:" بازیکن ما جک کلارک به حالت پایدار رسیده و به همراه رئیس بخش پزشکی باشگاه در بیمارستان است. باشگاه لیدز از کادر پزشکی هر دو باشگاه و همه کسانی که به این حادثه واکنش نشان دادند تشکر می‌کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها