کد خبر : 1590463 | 21 بهمن 1397 ساعت 11:07 | 46.1K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقی که در ایران رخ نمی داد

کی روش در حال تماشای بازی های لیگ کلمبیا

در این تصویر کارلوس کی روش را در بدو فعالیت در فوتبال کلمبیا در حال تماشای بازی های لیگ این کشور می بینید. اتفاقی که در فوتبال ایران رخ نداد و اگر هم رخ داد طی 8 سال حضور در تهران انگشت شمار بود.

کی روش در حال تماشای بازی های لیگ کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کلمبیا اگر چه دستمزدی که برای کارلوس کی روش در نظر گرفته است بهتر از ایرانی ها است اما بی شک بهتر از فدراسیون فوتبال ایران این مربی پرتغالی را مدیریت خواهد کرد. کارلوس کی روش علاوه بر انتخاب دستیار کلمبیایی در کادر فنی تیم ملی فوتبال این کشور می بایست مدام بازی های لیگ برتر این کشور را از نزدیک دنبال کند. کارلوس کی روش این کار را در تهران انجام نمی داد و تنها سی دی بازی ها در اختیار او قرار می گرفت و در بهترین حال دستیاران او بازی ها را دنبال می کردند. آنهم بیشتر بازی های تهران را.

 

کارلوس کی روش البته گفته بود با خطوط هواپیمایی ایران علاقه ای به پرواز ندارد و همان طور که اشاره شد بیشتر بازی های لیگ برتر را ویدئویی دنبال می کرد. آنالیزورهای کارلوس کی روش مجبور بودند همه بازی های داخلی را رصد کنند و به او گزارش دهند در حالی که تماشای بازی های لیگ برتر از نزدیک برای سرمربی تیم ملی دستاوردهای بیشتری برای او خواهد داشت.

 

فدراسیون فوتبال کلمبیا با مطالعه حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران سعی کرد قرارداد این مربی پرتغالی را به گونه ای تنظیم کند تا در قبال دستمزدی که به او می دهد بیشترین بهره را از وی ببرد.

دیدگاه‌ها