کد خبر : 1590484 | 21 بهمن 1397 ساعت 11:42 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

هدفم حفظ میراث پکرمن است

کی روش: کلمبیا را هجومی تر از همیشه می بینید

سرمربی سابق تیم ملی ایران در اولین حضور خود برای زیر نظر گرفتن بازی های داخلی کلمبیا مدعی شد از این پس کلمبیا را هجومی تر از قبل خواهیم دید.

کی روش: کلمبیا را هجومی تر از همیشه می بینید

به گزارش "ورزش سه"، طی هشت سال حضور در ایران بزرگ ترین انتقادی که به کارلوس کی روش وارد بود عدم حضور او در استادیوم های داخلی برای زیر نظرگرفتن بازی های لیگ برتر بود. اما این مربی پرتغالی در بدو ورود به کلمبیا بر اساس توافقی که با فدراسیون فوتبال این کشور داشت بازی های LigaAguila کلمبیا را زیر نظر گرفت تا تصاویر او در ورزشگاه سوژه اصلی رسانه های کلمبیایی شود.


کارلوس کی روش در بازگشت از اولین بازی که تماشا کرده بود در گفتگویی تلویزیونی گفت:«من فوتبالی که بازیکنان کلمبیایی به نمایش می گذارند را دوست دارم. می توانیم یک فوتبال زیبا و پیروزمندانه را به نمایش بگذاریم. تلاش برای رسیدن به پیروزی و رساندن این برد به جام آرزوی مربی و بازیکنان است».


او ادامه داد:« در پرتغال بازیکنان کلمبیا مورد ستایش زیادی قرار می گیرند که سرآمد همه آنها را می شناسید. آنها در تیم های بزرگ اروپایی بازی می کنند. امروز کلمبیا جایگاه بالایی را در جهان دارد و ما باید این جایگاه را ارتقا بدهیم چون هم توان هم زیرساخت هایش را داریم».


مربی سابق تیم ملی ایران در ادامه به بازی های کوپا آمریکا و اهدافش در این تورنمنت اشاره و تصریح کرد:« هدف من ارائه فوتبال زیبا و تهاجمی است.

 

همیشه تلاش می کنم که بهترین باشیم. نمی توانیم از پایان شروع کنیم. بسیار مهم است که به تیم های دیگر احترام بگذاریم و برای برد بازی کنیم. در بازی‌ها باید هماهنگی کامل داشته باشیم و تلاش می کنیم تا بازی به بازی جلو برویم. این نوید را می دهم که کلمبیا از این پس تهاجمی تر از همیشه بازی خواهد کرد».

 

1380558


مربی پرتغالی به بازی های دوستانه پیش روی کلمبیا هم اشاره ای داشت و از سفر دوباره به شرق آسیا خبر داد و افزود: «پائولو بنتو دوست خوب من است. با او صحبت کردم و به نظرم فدراسیون ها در ارتباط خوبی قرار دارند. این خیلی خوب است که با تیم های ژاپن و کره جنوبی بازی کنیم».


کارلوس کی روش در پایان پیرامون رابطه اش با ستاره های کلمبیا گفت:« ما می توانیم تمام بازیکنان را بشناسیم و تمام حالات آنها را زیر نظر بگیریم. استراتژی من این است که میراث پکرمن را دنبال کنم و بازیکنانی که این میراث را بنیان نهادند را برای تصمیم گیری در آینده به کار گیرم».

 

1380560

دیدگاه‌ها