کد خبر : 1590489 | 21 بهمن 1397 ساعت 12:07 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

اندک امیدهای شهرداری تبریز برای صعود به پلی‌آف

لیگ والیبال؛ نبردهای جذاب در تهران و گنبد

هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال امروز با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد.

لیگ والیبال؛ نبردهای جذاب در تهران و گنبد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال و در شرایطی که اکثر تیم های حاضر در پلی آف جایگاه خود را برای این مرحله قطعی کرده اند، دیدارهای نسبتا جذابی برگزار می شود.


خاتم اردکان در این هفته به مصاف عقاب نهاجا می‌رود که هفته گذشته بعد از هفته‌ها توانست به پیروزی برسد. اردکانی‌ها که هفته گذشته استراحت داشتند، با توجه به شکست پیکان برابر شهرداری ورامین انگیزه زیادی دارند تا به رتبه دوم لیگ برسند.


شهرداری تبریز و سایپا در تبریز به مصاف یکدیگر می روند. سایپا این هفته ها فرم بسیار خوبی دارد و توانسته خود را با برد های پی در پی به رتبه های بالای جدول برساند و شهرداری تبریز هم آخرین شانس های خود را برای رسیدن به پلی آف آزمایش می کند.


فولاد سیرجان ایرانیان که هفته گذشته توانست یک برد خوب خارج از خانه کسب کند، این هفته در خانه میزبان شهرداری ارومیه است که جایگاه مناسبی در جدول ندارد. سیرجانی‌ها برای حفظ سهمیه پلی آف و ارتقا رتبه خود به دنبال برد مقتدرانه در این مسابقه خواهند بود.


دورنا ارومیه و شهروند اراک در ارومیه رو به روی یکدیگر قرار می گیرند. دو تیمی که در هفته های گذشته شرایط خوبی نداشتند، امیدوارند این هفته با کسب برد به روند بد خود پایان دهند.


شهرداری ورامین که صدرنشینی خود را قطعی کرده، در گنبد مهمان شهرداری این شهر خواهد بود. گنبدی ها بعد از شکست هفته گذشته، این هفته به دنبال یک پیروزی مهم در خانه هستند ولی کار سختی برابر بهترین تیم لیگ دارند.


دیدار جذاب هفته میان دو تیم پیکان و پیام خراسان خواهد بود. این دو تیم که از جمله بالا نشینان جدول لیگ هستند، نبرد مهمی برای حفظ رتبه خود خواهند داشت.


برنامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:


یکشنبه، ۲۱ بهمن؛ ساعت ۱۶

 

خاتم اردکان- عقاب نهاجا  
شهرداری تبریز- سایپا  
فولاد سیرجان- شهرداری ارومیه  
دورنا ارومیه- شهروند اراک  
شهرداری گنبد- شهرداری ورامین  
پیکان تهران- پیام مشهد

دیدگاه‌ها