کد خبر : 1590499 | 21 بهمن 1397 ساعت 12:42 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام و پوچه، آدرین رابیو را هدف گرفته‌اند

بعد از رد پیشنهاد 20میلیون پوندی تاتنهام برای جذب آدرین رابیو، از سوی PSG، مسئولین تاتنهام از این نگرانند که در تابستان آینده هم رقابت برای جذب رابیو را به باشگاه‌های بزرگ لیورپول و بارسلونا ببازند.

تاتنهام و پوچه، آدرین رابیو را هدف گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در دو فرصت نقل و انتقالاتی گذشته حتی یک بازیکن جدید به خدمت نگرفته، عزم خود را برای جذب آدرین رابیو، ستاره پاری سن ژرمن، جزم کرده و حالا روشن شده که تاتنهامی‌ها در ماه ژانویه هم برای انتقال این ستاره فرانسوی به PSG پیشنهاد داده بوده‌اند.

 

رابیو که از امضا کردن قرارداد جدید با پاری سن ژرمن سر باز زده با از راه رسیدن تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود. گفته می‌شود توخل به دلیل غیبت رابیو در یکی از جلسات تمرینی PSG او را از تیم کنار گذاشته و این رابیو را برای ترک پاری سن ژرمن مصمم‌تر کرده است.

 

1336056

 

رابیو قصد داشت در ماه ژانویه باشگاه فرانسوی را ترک کند ولی مرگ پدرش باعث شد انتقال او به فرصتی دیگر موکول شود. تاتنهام در ماه ژانویه و پیش از پایان مهلت فرصت نقل و انتقالات پیشنهادی 20 میلیون پوندی برای جذب رابیو به پاری سن ژرمن داده بود که در نهایت با موافقت روبرو نشد.

 

تاتنهام حالا منتظر فرا رسیدن تابستان است تا رابیو را به عنوان بازیکن آزاد و بدون نیاز به چانه‌زنی با PSG به خدمت بگیرد. اما تاتنهامی‌ها می‌دانند که دو باشگاه بزرگ لیورپول و بارسلونا هم جذب رابیو را در برنامه دارند و همین مدیران تاتنهام را نگران کرده است. به خصوص با توجه به خبرهای زیادی که درباره انتقال کریستین اریکسن به رئال مادرید مطرح شده است.

 

 

دیدگاه‌ها