کد خبر : 1590603 | 21 بهمن 1397 ساعت 17:47 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریم بوستانی: حق پدیده صدرنشینی است

سرمربی استقلال خوزستان می گوید تیمش برابر پدیده برای کسب 3 امتیاز به زمین آمده بود.

کریم بوستانی: حق پدیده صدرنشینی است

به گزارش ورزش سه، کریم بوستانی پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر پدیده شهر خودرو گفت: بازی امروز متفاوت و پرفشار برای هر دو تیم بود. برای سه امتیاز آمده بودیم، اما بازیکنان ما 20 دقیقه اول عقب کشیده بودند. پدیده مربی و بازیکنان بزرگی دارد و زود به گل رسید. در نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم می‌توانستیم به گل برسیم، اما این اتفاق نیفتاد. این برد را به پدیده تبریک می‌گویم، آنها تیم بزرگی دارند و حق‌شان است که در بالای جدول باشند.

 

او در مورد داوری هم گفت: درست است که خورشیدی چند هفته غایب بود ولی مشکل خاصی در این بازی وجود نداشت.

 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد جدایی یونش دلفی می گوید: دلفی فقط ۳ ماه با ما قرارداد داشت ولی مدیریت باشگاه ترجیح داد که این بازیکن به بلژیک برود و با بخشی از مبلغ انتقال وی پول بازیکنی که باعث کسر 6 امتیاز شده را پرداخت کند. ضمن آنکه اگر تاخیری در پرداخت پول رخ داد به خاطر این بود که ما تحریم بودیم و نمی‌شد این پول را پرداخت کنیم.

 

بوستانی در پاسخ با این سوال که آیا استان خوزستان ظرفیت داشتن 4 تیم در لیگ برتر را دارند یا نه هم گفت:خوزستان همیشه در لیگ مدعی بوده و استقلال خوزستان قهرمان شده و فولاد هم همیشه جزو مدعیان بوده است. مشکل ما هم کسر 6 امتیاز بوده که جایگاهمان بد است.دلفی هم بازیکن آکادمی باشگاه بوده و باشگاه هم کار حرفه ای انجام داده است و اگر 3 ماه دیگه می‌گذشت  شاید دیگر پولی گیر باشگاه نمی‌آمد. در حال حاضر نفت مسجد سلیمان هم در لیگ خوب کار می‌کند و نفت ابادان هم همیشه در لیگ خوب بوده است.  اگر 4 سهمیه از خوزستان در لیگ برتر وجود دارد حق این استان بوده است. اگر 6 امتیاز از تیم ما کسر نمی‌شد مشکلی نداشتیم و می‌توانستیم خود را بالا بکشیم.

 

دیدگاه‌ها