کد خبر : 1590608 | 21 بهمن 1397 ساعت 17:51 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

دلیل عدم تمدید قرارداد دخیا با منچستر یونایتد

منچستر پس از امدن سولسشر به جای مورینیو اوج گرفته و در یکی دو هفته اخیر شاهد تمدید قرارداد چند بازیکن موثر این تیم از جمله مارسیال بوده ایم.

دلیل عدم تمدید قرارداد دخیا با منچستر یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، قرار داد دخیا نیز پایان همین فصل به اتمام می رسید ولی با توجه به بندی در قرارداد این گلر اسپانیایی، سران باشگاه مجاز به تمدید یکطرفه قرارداد او تا ژوئن 2020 بودند و به این وسیله مانع مذاکرات او با باشگاه های مدنظرش در انتقالات زمستانی شدند.

بسیاری از هواداران منچستر در انتظار تمدید قرارداد دخیا هستند و شایعات زیادی نیز در این زمینه منتشر شده اما او هنوز حاضر به تمدید نشده است.

 

 

1372547

 

 

امروز نشریه میرر ادعا کرد که دلیل اصلی تاخیر در تمدید دخیا، توقعات مالی بسیار بالای اوست. دخیا خواهان دریافت دستمزد هفتگی 400 هزار یورویی شده است و به این ترتیب دستمزد او سالانه به 21 میلیون یورو افزایش خواهد یافت؛ یعنی تنها دو میلیون یورو کمتر از دستمزد الکسیس سانچس. 

سران منچستریونایتد با این خواسته دخیا مخالفت کرده اند و قصد دارند با وی بر سر رقمی کمتر به توافق دست یابند.

 

دخیا سال 2015 و پس از شکست انتقال او به رئال، قراردادش را با یونایتدها تمدید کرد و هم اکنون هفته ای 230 هزار یورو دریافت می کند. از پی اس جی و یوونتوس به عنوان تیم های خواهان دخیا نام برده می شود.

 

دیدگاه‌ها