کد خبر : 1590617 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:08 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید سرحال برابر پرسپولیس قرار بگیریم

گل‌محمدی: ما و چهار تیم دیگر برای قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم پدیده می‌گوید در کنار تیمش تنها استقلال، پرسپولیس، تراکتور و سپاهان مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند.

گل‌محمدی: ما و چهار تیم دیگر برای قهرمانی می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه" یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پدیده مشهد بعد از پیروزی برابر استقلال خوزستان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:


 بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایی داشتیم که به گل نیز رسیدیم. این گل به موقع بود و در ادامه نیز بازی در کنترل خودمان بود، اما چون گل دوم را نزدیم کار را برای خودمان سخت کردیم. استرس گل دوم روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشت، اما در مجموع موقعیتی به حریف نداده و موقعیت سازی نیز کردیم. این ترس را دارم که بازی به تساوی کشیده شود. وقتی از موقعیت‌ها خوب استفاده نکنید، حریف می‌تواند خودش را نزدیک کند. خیلی به خاطر شرایط جدول بابت این سه امتیاز خوشحالم. به خاطر این سه امتیاز استرس زیادی داشتم. با اینکه استقلال خوزستان انتهای جدول است، اما فوتبال خوبی به نمایش می‌گذارد. در بازی با سپاهان نیز حق‌شان حداقل پیروزی بود. در مجموع، از سه امتیازی که گرفتیم شخصا خوشحالم و از هواداران نیز به خاطر حضورشان تشکر کنم و انتظار نداشتم این گونه از تیم حمایت کرده و دلگرمی باشند.


*اعتمادم به بازیکنان را از دست نمی‌دهم


با همین بازیکنان نیم فصل اول را تمام کردیم و دوست ندارم اعتمادم به بازیکنانم را از دست بدهم. بازیکنانم در نیم فصل اول توانایی‌های‌شان را ثابت کرده و امیدوارم ادامه دار باشد. شرایط در نیم فصل دوم سخت است و تیم‌ها به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهند. من با این بازیکنان تا اینجا آمده‌ام و تا آخر فصل به آنها اعتماد می‌کنم.


*اگر اشتباه کرده باشم از داور عذرخواهی می‌کنم


بازی حساس بود و زدن یک گل تضمینی برای پیروزی نبود. در آن صحنه اصلا خطایی ندیدم. شاید من اشتباه کرده باشم، اما اگر گل می‌زدیم دو بر صفر می‌شد و استرس برد نداشتیم. باید صحنه را ببینیم ولی اگر خطا بوده باشد، از خورشیدی عذرخواهی می‌کنم. با خورشیدی صحبت کردم و گفت اگر خطا نبوده باشد، داوری را کنار می‌گذارد، حالا نمی‌دانم این کار را می‌کند یا نه.


*خوشحالم که مهدی خانی را دارم


بعد از گل عطش او فروکش کرد و با او صحبت کردم که مهاجم نباید خیلی زود از گلزنی سیر شود. مهدی‌خانی باید بیشتر در خدمت تیم باشد، اینها جوان هستند و نیاز به تجربه بیشتری دارند. البته خوشحالیم بازیکنانی چون مهدی‌خانی را داریم. اینها آینده تیم را تشکیل می‌دهند. برنامه بازی‌ها به شکلی است که هر چهار روز بازی داریم. برنامه‌مان این است که بازیکنان خسته نشوند و با انرژی بازی کنند. در دفاع چپ به نعمتی فرصت دادیم تا خودش را نشان دهد. همه بازیکنان در یک سطح هستند و هر بازیکنی وارد زمین می‌شود، وظایفش را می‌داند. من از عملکرد او راضی بودم.


*امکاناتی نداریم اما در کنار مدعیان لیگ برتر قرار داریم


الان زود است درباره جام حذفی صحبت کنیم و باید تمرکزمان را برای لیگ بگذاریم. پس از بازی با صنعت نفت آبادان، فرصت هست که در مورد بازی با پرسپولیس صحبت کنیم. دیدار با پرسپولیس در آزادی سخت است و باید با تیم سرحال آنجا بازی کنیم. در لیگ هم رقابت پایاپای است. سپاهان این فرصت را دارد که امروز به صدر جدول برسد. علاوه بر این پرسپولیس، سپاهان و ما؛ استقلال و تراکتورسازی هم با توجه به هزینه‌هایی که انجام داده‌اند، خودشان را تقویت کرده‌اند. رقابت بین این پنج تیم است. باید تمرکز خوبی برای ادامه فصل داشته باشیم؛ اگر چه از لحاظ امکاناتی شاید حرفی برای گفتن مقابل این تیم‌ها نداشته باشیم، اما باید با عملکرد خوب‌مان مانند نیم فصل راه‌مان را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها