کد خبر : 1590628 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:24 | 50.2K بازدید | 0 دیدگاه

همه بالانشین ها باید در اهواز با فولاد ملاقات کنند؛

مدعی‌ها پس از باخت پرسپولیس؛ هم خوشحال، هم نگران!

تیم های بالانشین جدول لیگ برتر همگی باید در شهر اهواز با فولاد دیدار کنند و از این رو، اوج گیری شاگردان قطبی برای آنها یک هشدار بزرگ است.

مدعی‌ها پس از باخت پرسپولیس؛ هم خوشحال، هم نگران!

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز در چارچوب هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند. فولادی ها که در زمان حضور افشین قطبی دو بازی انجام داده بودند و یک برد و یک تساوی نصیبشان شده بود، امروز یکی از سخت ترین بازی های فصل را مقابل صدرنشین لیگ انجام دادند. در پایان این بازی، شاگردان افشین قطبی موفق شدند نخستین باخت فصل را به تیم پرسپولیس تحمیل کنند و یک پیروزی بزرگ به دست آورند.

 

این نتیجه طبیعتا موجب خوشحالی تیم های مدعی لیگ به ویژه سپاهان و پدیده است و آنها را امیدوار می کند که پرسپولیس را در جدول پشت سر بگذارند. اما نکته دیگری درباره تیم فولاد وجود دارد که همزمان، مدعیان بالانشین جدول را نگران می کند. فولادی ها با توجه به قرعه ای که برنامه ریزی سازمان لیگ برایشان رقم زد، در نیم فصل اول لیگ مقابل پرسپولیس، سپاهان، پدیده، استقلال و تراکتورسازی در خارج از خانه بازی کردند و از همین رو، بازی های برگشت آنها مقابل تمامی این پنج تیم در شهر اهواز انجام خواهد شد. امروز هم اولین نوبت از این بازی های پنجگانه بود که اتفاقا با برتری شیرین برای سرخپوشان اهواز خاتمه یافت.

 

تیم فولاد باید در هفته بیستم با استقلال، در هفته بیست و دوم با سپاهان، در هفته بیست و چهارم با پدیده و در هفته پایانی فصل هم با تراکتورسازی، همگی در شهر اهواز دیدار کند. چنین قرعه ای باعث می شود رویای افشین قطبی و شاگردانش برای رسیدن به تیم های بالای جدول قریب الوقوع تر به نظر برسد و از سوی دیگر، تیم های بالانشین با توجه به روند رو به رشد فولاد و نتایج خوبی که در بازی های بزرگ کسب کرده، نگران دیدار خارج از خانه خود با تیم افشین قطبی در شهر اهواز باشند.

 

دیدگاه‌ها