کد خبر : 1590634 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:37 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند

مهدی‌خانی: تا حدی جواب اعتماد آقایحیی را دادم

گلزن تیم پدیده می گوید می دانستیم حریف در این دیدار چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت.

مهدی‌خانی: تا حدی جواب اعتماد آقایحیی را دادم

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی مهدی خانی پس از پایان دیدار تیم های پدیده و استقلال خوزستان گفت: شکر خدا توانستیم بازی را ببریم. البته بازی سختی داشتیم چرا که تیم خوزستانی چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها آمده بودند که از ما امتیاز بگیرند اما خداراشکر ما توانستیم از یکی از موقعیت های خود استفاده کنیم و به برتری برسیم. البته ما چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. بهرحال شکرگزار خداوند هستیم که توانستیم سه امتیاز بازی را به سود خود به پایان برسانیم. امیدواریم بازی بعدی را هم به همین ترتیب در میدان حضور پیدا کنیم.


او درباره اعتماد گل محمدی و حضور در ترکیب ثابت گفت: خداراشکر توانستم در این بازی گلزنی کنم و تیم هم به پیروزی رسید. البته پیش از هر چیزی پیروزی تیم مهم است من هم خوشحالم که توانستم با حضور ثابت در ترکیب تاحدودی جواب اعتماد آقای گل محمدی و کادر فنی را بدهم.


مهدی خانی درباره حضور همزمان خود در تیم امید و پدیده گفت: من همه سعی ام را می کنم تا بتوانم هم برای تیم ملی و هم تیم پدیده موثر واقع بشوم و به سهم خودم بتوانم باعث موفقیت تیم شوم. بهرحال امیدوارم با ادامه همین روند خوب هم در خدمت تیم ملی و هم در خدمت پدیده باشم و همین جا از سرمربیان و کادرفنی هر دو تیم نیز تشکر کنم که به من اعتماد کردند.

 

دیدگاه‌ها