کد خبر : 1590641 | 21 بهمن 1397 ساعت 18:58 | 122.7K بازدید | 0 دیدگاه

معنای اینکه هوای ما را دارند را هم متوجه شدیم

باشگاه پرسپولیس: با این شرایط نمی‌توان ادامه داد

باشگاه پرسپولیس نسبت به اتفاقات شکل گرفته در اهواز واکنش نشان داد و از کمیته‌های مسوول درخواست بررسی آن را داشت.

باشگاه پرسپولیس: با این شرایط نمی‌توان ادامه داد

به گزارش "ورزش سه"، هرچند برخلاف دفعات قبلی پرسپولیس اینبار سفری بدون حاشیه به اهواز داشت و سکوها نیز به شکلی نبود که زمینه ساز اتفاقاتی عجیب شوند اما ماجراهای عجیبی یکساعت پیش از شروع بازی رقم خورد که اکنون با اعتراض باشگاه پرسپولیس همراه شده است.


پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این زمینه اینطور می‌گوید: طی این مدت همواره صحبت‌هایی درباره اینکه پرسپولیس محبوب بخش اجرایی و مدیران است و مورد لطف آنها قرار می‌گیرد مطرح شد که علیرغم نادرستی این موضوع باید به کسی که این جملات واهی و پرتوهم را از دهانش خارج می‌کند نیز شک کرد. با این حال پرسپولیس همواره طی این مدت تلاش داشته بدون توجه به حواشی‌ها بر اساس دانش فنی کادرفنی و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان و غیرت آنها و حمایت هواداران ضمن ارائه فوتبالی که مایه افتخار فوتبال ایران شود که آن را با وجود تمامی مشکلات با حضور در فینال آسیا نمایانگر آن است.


وی ادامه داد: با تمام این اوصاف اما متوجه این موضوع که چرا افتخارآفرینی ما برای فوتبال ایران با این هجمه پرتوهم و غیرعقلانی و بی سند همراه شده نشده‌ایم و همین مساله باعث شده تا هیچگاه ذهن خودمان را متوجه این موضوع بی ارزش نکنیم. با این حال برای دوستانی که همچنان این مساله که پرسپولیس مورد حمایت است را مطرح می‌کنند ذکر چند نکته درباره بازی امروز را لازم می‌دانیم تا پیش وجدان خود به آن کمی فکر کنند.


مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اتفاقات بازی امروز گفت: زمانی که وارد استادیوم شدیم اتوبوس تیم را متوقف کردند و برای دقایقی اجازه خروج به بازیکنان ندادند. این مساله به خودی خود از نظر شرایط روانی و فوتبالی برای هر تیمی تاثیرگذار است و اینکه نمی‌دانستیم چه ماجرایی در پیش است. بعد از آن هم به دلیل اعلام قطعی برق نیم ساعت بازیکنان از فرصتی که باید برای گرم کردن سود می‌بردند را روی نیمکت گذراندند. در رختکن هم با محیطی تاریک مواجه شدیم که مجبور شدیم با نور موبایل بازیکنان و کادرفنی کارهای خود را انجام دهند.


خمارلو با انتقاد از عملکرد داوری بازی نیز گفت: هر کارشناس داوری با وجدانی کاملا می‌تواند اینکه خطای پنالتی روی بازیکن فولاد رخ نداده را بیان کند. اکنون بازیکنان با سابقه چندین سال بازی همگی به شیوه داوری و مسائل مربوط به آن آگاه هستند و کاملا مشخص بود که در آن صحنه نادری هیچ خطایی مرتکب نشده است. شاهکار آقای داور هم در دقایق پایانی بود که حتی وقت‌های تلف شده از سوی خودش را هم اعتنا نکرد و در شرایطی که در همان دقایق هم ثانیه‌های وقت تلف شده بود زودتر در سوت خودش به نشانه پایان بازی نواخت تا شاهکارش را تکمیل کند. ما مطمئنا به این قضایا اعتراض خواهیم کرد و خواهان احقاق حق هواداران و بازیکنان تیم هستیم.


مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان گفت: اکنون تازه اول راه نیم فصل دوم است و اینچنین با ناداوری و اتفاقات بیرون از زمین به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند. این شکل رقابت اصلا درست نیست و واقعا نمی‌توان ادامه داد. فوتبال یک بازی ساده و عین حال سالم است که اکنون با شرایط به وجود آمده باید به اتفاقات رخ داده کاملا شک کرد. در نهایت امیدوارم دوستانی که دهان خود را به توهمات باز می‌کنند معنای داشتن هوا را هم بدانند و بیایند توضیح بدهند چه هوایی از پرسپولیس داشته شد با این اتفاقات علیه تیم.

 

دیدگاه‌ها