کد خبر : 1590654 | 21 بهمن 1397 ساعت 19:11 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی: بیرون از زمین پرسپولیس را شکست دادند

هافبک پرسپولیس نیز به جمع کسانی پیوست که نسبت به اتفاقات پیش از بازی معترض است و آن را در شکست تیمش موثر می‌داند.

نعمتی: بیرون از زمین پرسپولیس را شکست دادند

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی برخلاف دیدار هفته گذشته نتوانست درخشش مدنظر کادرفنی را در اهواز به اجرا بگذارد و در نهایت با شکست این تیم به کار خود پایان داد.


نعمتی اما معتقد است گرچه نتیجه در داخل زمین رقم خورده اما اتفاقات رقم خورده در بیرون زمین در این نتیجه موثر بوده است: کاری به نتیجه نداریم و در فوتبال برد و باخت هست. یک روز می‌بازی و یک روز هم برنده خارج می‌شوی. خوشبختانه ما اینقدر کم شکست خورده‌ایم که آقایان نتوانند روزهای پرلبخندی را داشته باشند و باید متوسل به ماجراهای بیرون از زمین شوند.


وی ادامه داد: قبل از بازی ما را برای باخت آماده کرده بودند. هم از نظر ذهنی و هم بدنی. بعد از محبوس شدن در اتوبوس و روی نیمکت و اینکه می‌گفتند بازی برگزار نمی‌شود تمام ذهن و تمرکز ما را برهم زدند. بعد هم 40 دقیقه قبل از بازی می‌گویند بفرمایید داخل رختکن. رختکنی که تاریک بود. مگر می‌شود برق یک استادیوم قبل از بازی قطع شود و درست زمان بازی وصل شود؟ این بازی مسخره را تا چه زمانی باید شاهد باشیم؟


نعمتی با اشاره به شرایط بازیکنان پیش از شروع بازی گفت: بازیکنان نه توانستند گرم کنند و نه اینکه ماساژ بگیرند و کارهای پزشکی را انجام دهند. گفتند بفرمایید بازی انجام می‌شود! تمام ماجراهایی که می‌شد تیم را بیرون از زمین بازنده کرد و همین هم شد و بازیکنان با روانی برهم ریخته و بدون تمرکز در زمین حاضر شدند.


هافبک پرسپولیس در پایان گفت: ما ارتش هواداران‌مان را داریم و به جز آنها به هیچ جا و هیچ کسی وصل نیستیم و نخواهیم بود. یاد گرفتیم تمرین کنیم و بازی کنیم و برای شادی آنها برنده باشیم. از تمامی آنها بابت این شکست ناعادلانه عذرخواهی می‌کنیم و این قول را می‌دهیم در ادامه به بهترین شکل جبران کنیم. هیچ نیرویی نمی‌تواند ما را از هدفی که داریم دور کند و ما خودمان را از این پس علاوه بر جنگ با تیم رقیب با عوامل خارجی نیز آماده خواهیم کرد. با این حال انتظار ما و هواداران این است که مدیران باشگاه نیز به دنبال احقاق حق باشگاه و هواداران باشند تا اینچنین حاصل زحمات یک هفته‌ای تیم برباد نرود.

 

دیدگاه‌ها